motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ήρθε Ελλάδα το νέο Peugeot 308! Δείτε αναλυτικά τους κινητήρες και τις τιμές

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
17 Ιανουαρίου 2022
in AUTO NEWS
308

Μήπως ακούτε πιο δυνατά να βρυχάται το λιοντάρι (έμβλημα της γαλλικής εταιρείας) του νέου Peugeot 308;

Αυτό συμβαίνει επειδή πάτησε ελληνικό έδαφος, ενώ ταυτόχρονα ανακοινώθηκε η γκάμα των κινητήρων και οι τιμές του. Η πλούσια γκάμα του νέου 308 περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και δυο plug-in υβριδικά σύνολα.

ADVERTISEMENT

Ξεκινάμε με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech, ο οποίος παράγει 110 ίππους και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στην ισχυρότερη εκδοχή του αποδίδει 130 ίππους και έχει για ταίρι του αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8).

Κάτω από το εμπρός καπό του νέου 308 μπορεί να τοποθετηθεί και ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHdi με ισχύ 130 ίππους, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με μηχανικό 6αρι ή με αυτόματο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8) κιβώτιο ταχυτήτων.

Συνεχίζουμε με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη παντρεύει τον 1.6 PureTech βενζινοκινητήρα των 150 ίππων με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 81 kW, μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 12,4 kWh, ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή (OBC) 3,7 kW και ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (e-EAT8).

Η συνδυαστική ισχύ βρίσκεται στους 180 ίππους, οι εκπομπές C02 στα 24-26 γρ./χλμ., η επίσημη μέση κατανάλωση στα 1,1-1,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει 58-60 χλμ.


Στο σημείο αυτό να πούμε ότι  χρόνος φόρτισης  της μπαταρίας από 0-100% διαρκεί 3 ώρες και 50 λεπτά (μέσω ενισχυμένης πρίζας Green-Up 3,7kW  και στάνταρ OBC 3,7 kW) και 1 ώρα και 55 λεπτά (μέσω Wallbox 7,4kW και προαιρετικό OBC 7,4 kW).

Στη δεύτερη plug-in υβριδική έκδοση του νέου 308 η μόνη βασική διαφορά είναι ότι ο 1.6 PureTech βενζινοκινητήρας αποδίδει 180 ίππους και ότι η συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 225 ίππους.

Δείτε ακόμα

Μόνο ηλεκτρικά μοντέλα από την Peugeot! Πότε καταργεί οριστικά κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου;

FP2 Μονακό: Θα σπάσει την κακοδεμονία του ο Λεκλέρ; Ξανά στην κορυφή στο Πριγκιπάτο

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Την Παρασκευή 27 Μαΐου «κληρώνει»

Porsche Sprint Challenge – Cup France: Επιτυχημένο ντεμπούτο για την Ad-Momentum Racing by V.T.P.

Ford Raptor: Τι σημαίνει ο αριθμός «7»

Safari Rally: Νέα μάχη Λεμπ, Οζιέ στην Αφρική

Οι εκπομπές C02 διαμορφώνονται στα 26-27 γρ./χλμ., η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 1,2 λίτρα/100 χλμ., ενώ αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να διανύσει 59 χλμ. Αμφότερες οι plug-in υβριδικές εκδόσεις έχουν ροπή 360 Nm.

Υπενθυμίζουμε ότι το νέο 308 θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.

Η όψη του νέου 308 καθηλώνει με τη μεγάλη κάθετη μάσκα με πολλές μικρές επιχρωμιωμένες πινελιές, ενώ στο κέντρο της δεσπόζει το νέο και συνάμα ρετρό λογότυπο της Peugeot. Aυτό περιλαμβάνει πλέον μόνο την κεφαλή του λέοντα, ενώ το συναντάμε επίσης στα εμπρός φτερά, στην πόρτα του χώρου αποσκευών και στο τιμόνι.

Στάνταρ είναι οι Led προβολείς, αλλά και τα κάθετα, επίσης τεχνολογίας Led, φώτα ημέρας, τα οποία θυμίζουν «δάκρυα» που τρέχουν, ενώ προαιρετικά αποκτά προβολείς τεχνολογίας Matrix LED. Επανασχεδιασμένα είναι και τα Led πίσω φωτιστικά, με τις τρεις «νυχιές» του λέοντα να έχουν διαφορετική διάταξη.

Δομημένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 το νέο 308 αύξησε το μεταξόνιο του κατά 55 χλστ., το μήκος του 11 εκατοστά και μείωσε το ύψος του κατά 20 χλστ. Αναλυτικότερα οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο διαμορφώνονται στα 4.367 χλστ., 1.852 χλστ., 1.441 χλστ. και 2.675 χλστ. αντίστοιχα.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot διατηρείται και εξελίσσεται στο εσωτερικό του νέου 308. Το τιμόνι μικρής διαμέτρου με τις δυο ακτίνες είναι τοποθετημένο κάτω από τον πίνακα οργάνων. Αυτός πλέον είναι ψηφιακός με οθόνη 10 ιντσών, ενώ μπορεί να προβάλει και τρισδιάστατα γραφικά.


Ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό είναι η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών, ενώ από κάτω της συναντάμε διακόπτες που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο υπόσχεται πιο άνετους χώρους για τους επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει 412 λίτρα και 361 λίτρα στις υβριδικές εκδόσεις.

Στη χώρα μας το νέο 308 διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active Plus, Allure, Allure Plus, GT και GT Plus, ενώ η αρχική του τιμή διαμορφώνεται στα 20.900 ευρώ. Ακολουθεί ο αναλυτικός του τιμοκατάλογος.

Active Plus

1.2 PureTech 110 S&S – 20.990€
1.2 PureTech 130 S& S – 23.300€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 24.300€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 25.800€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 26.700€
Hybrid 180hp – 39.500€

Allure

1.2 PureTech 130 S&S – 26.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 27.500€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 29.000€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 30.000€
Hybrid 180hp – 41.500€

Allure Plus

1.2 PureTech 130 S&S – 27.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S – 28.500€
1.2 PureTech 130 S&S Auto – 30.000€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 31.000€
Hybrid 180hp – 42.500€

GT

1.2 PureTech 130 S&S Auto – 32.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 33.500€
Hybrid 180hp – 44.800€
Hybrid 225hp – 47.300€

GT Plus

1.2 PureTech 130 S&S Auto – 36.500€
1.5 BlueHDi 130 S&S Auto – 37.500€
Hybrid 180hp – 47.100€
Hybrid 225hp – 49.600€

Tags: NEO 308PEUGEOTPLUG-IN HYBRIDΕΚΔΟΣΕΙΣΚΙΝΗΤΗΡΕΣΤΙΜΕΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS