motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Η Aston Martin DBX του λαού! Φτηνότερη, με πιο μικρό κινητήρα που καίει λιγότερο

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
16 Νοεμβρίου 2021
in SUPER CARS
DBX

Πιο «γλυκά» βρυχάται η Aston Martin DBX, όταν δε τροφοδοτείται από το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 550 ίππων και 700 Nm ροπής.

ADVERTISEMENT

To πρώτο SUV της Aston Martin επέκτεινε τη γκάμα των κινητήρων του, καθώς πλέον μπορεί να «αναπνέει» και με έναν πιο φιλήσυχο κινητήρα. Ο λόγος για τον turbo εξακύλινδρο σε σειρά των 3.0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ προέρχεται από τη Mercedes-AMG.

Με το «μικρότερο» κινητήρα η DBX αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής, ενώ μπορεί να προσφέρει επιπλέον 250 Nm ροπής για έως και 3 δευτ. πρόσθετης επιτάχυνσης. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.


Σημειώνεται ακόμα ότι διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται επίσης από τη Mercedes-AMG, άξονα μετάδοσης κίνησης από ανθρακόνημα, προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους.

Δείτε ακόμα

Μην απολύσετε τον σοφέρ που γρατζούνησε τη Rolls-Royce όταν έκανε όπισθεν! Υπάρχει πρόβλημα στην κάμερα οπισθοπορείας

Toyota: Έτοιμο το Yaris Rally1 του Μπερτέλι

Race of Champion: Το ραντεβού των πρωταθλητών

Renault Group – CEA: Nέος αμφίδρομος φορτιστής

Κρεγκ Μπριν: Παρών στο πρωτάθλημα Πορτογαλίας

Mazda 2: Διακριτικά ανανεωμένο

Στον πίνακα των επιδόσεων τώρα, βλέπουμε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 259 χλμ./ώρα. Σίγουρα η DBX με το νέο κινητήρα δεν υπολείπεται σε επιδόσεις, αυτό όμως που ήθελε να πετύχει ήταν η απόδοση. Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 10,5 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Συγκριτικά, να πούμε ότι ο ισχυρότερος V8 κινητήρας της DBX καταναλώνει 14,3 λίτρα/100 χλμ.

Αρχικά η DBX με το εξακύλινδρο κινητήρα θα είναι διαθέσιμη στην αγορά της Κίνας και θα τοποθετείται στη βάση της γκάμας, με την τιμή της να διαμορφώνεται περίπου στα 261.600 ευρώ. Στην τοπική αγορά η ισχυρότερη DBX με το V8 κινητήρα είναι αρκετά πιο ακριβή, καθώς η τιμή της φτάνει τα 316.812 ευρώ.

Η ένδειξη Straight-Six στα εμπρός φτερά ενημερώνει για το τι υπάρχει κάτω από το καπό, ενώ νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες των 21-23 ιντσών.

Tags: ASTON MARTINDBXΒΑΣΙΚΗΕΞΑΚΥΛΙΝΔΡΟΣΝΕΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS