Στο Rallye du Var, τον τελευταίο γύρο του γαλλικού πρωταθλήματος ράλι ασφάλτου 2024, η Hyundai με τον Chris Meek στο τιμόνι συμμετείχε με το i20 Rally2 Step2.
Όμως στην πρεμιέρα του φετινού WRC, στο ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai με την ομάδα δορυφόρο 2C και με τα αυτοκόλλητα της Oreca συμμετείχε με τον Eric Camilli, αλλά το αυτοκίνητο να μη φέρει όλες τις αναβαθμίσεις/βελτιώσεις.
Έφερε τις νέες αναρτήσεις, αλλά όχι το μοτέρ, σε έναν αγώνα που ο Camilli γνωρίζει πολύ καλά, καθώς μεταξύ των πληρωμάτων που προσμετρούσαν τον αγώνα των Άλπεων (Solberg, Gryazin, Greensmith δεν προσμετρούσαν τον αγώνα) ολοκλήρωσε τον αγώνα με τον de la Haye στη δεύτερη θέση, πίσω από τους Yohan Rossel -Dunand με διαφορά 2:48.8 (Citroen C3 Rally2) και μποστά 6.1 δευτ. από τους Leo Rossel -Mercoiret (Citroen C3 Rally2), σημειώνοντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική διαδρομή, από τις 18.
Τι «είδε» λοιπόν η Hyundai και πήρε αυτήν την απόφαση. Η «απάντηση» στον επόμενο ίσως αγώνα…