Στο ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του φετινού WRC, η Hyundai συμμετείχε με τα i20 Rally1 της περασμένης χρονιάς, αλλά με τους κανονισμούς του 2025.
Δηλαδή χωρίς το υβριδικό σύστημα, μικρότερη κατά ένα χλστ. εισαγωγή αέρα, και ελαφρύτερο, που όμως τόσο με τους Fourmaux-Coria όσο και με τους Tanak-Jarveoja έδειξε την ταχύτητά του. Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές της περασμένης χρονιάς, Neuville-Wydaeghe, είχαν έξοδο με αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω αριστερή ανάρτηση και να χάσουν σημαντικό χρόνο.
Hyundai: Στο ράλι Σουηδίας τα νέα i20 Rally1
Επιλογή που υποστηρίζεται από την ιδιαιτερότητα ενός αγώνα, Μόντε Κάρλο, ο οποίος δεν είναι ο καλύτερος για το αυτοκίνητο που δεν έχει ακόμη «στηθεί» και μελετηθεί στο max, προτιμώντας έτσι η συμμετοχή να βασιστεί στην έκδοση με την οποία οι οδηγοί έχουν καλύτερη αίσθηση.
Στην πραγματικότητα, μέχρι το βράδυ του Σαββάτου οι συνθήκες ήταν φθινοπωρινές και όχι πολύ χειμωνιάτικες, ενώ σε ορισμένα περάσματα φαινόταν ξεκάθαρα η αστάθεια του πίσω μέρους, ειδικά στις στεγνές επιφάνειες (δείτε και ένα ωραίο βίντεο από το ράλι Μόντε Κάρλο).
Αλλά η αδιάκοπη εργασία των τελευταίων εβδομάδων στη βάση της ομάδας, στο Αλτζενάου κοντά στη Φρανκφούρτη, θα επιτρέψει στο νέο Hyundai i20 Rally1 να βρίσκεται στη γραμμή εκκίνησης στο ράλι Σουηδίας με κέντρο την Πανεπιστημιούπολη στην Ουμέα.
Αισθητικά, το αυτοκίνητο δε θα φέρει αλλαγές παρά ορισμένα αναθεωρημένα προφίλ με συγκεκριμένες λεπτομέρειες, με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής ώστε να «πατάει» καλύτερα και με πιο ισορροπία στο δρόμο.
Η μετάδοση, που στο παρελθόν προκαλούσε περισσότερους από έναν πονοκέφαλο, έχει επίσης βελτιωθεί. Αυτό όμως που αναμένεται να κάνει τη διαφορά ή μάλλον αυτό που διόρθωσε την πιο νευρική και ασταθή συμπεριφορά του πίσω μέρους είναι η αναθεώρησή του, ξεκινώντας από την ανάρτηση, επιστρέφοντας σε πιο παραδοσιακές λύσεις, με διαφορετικές γωνίες αμορτισέρ και ελατήρια.
Μια σειρά εξελίξεων που σε έναν αγώνα όπως η Σουηδία με φόντο το λευκό τοπίο, όπου η ισορροπία του αυτοκινήτου κάνουν την πραγματική διαφορά, παρά η απόδοση του κινητήρα καθώς χιόνι και πάγος επηρεάζουν, το αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Το μόνο όμως που μπορεί να κρίνει αυτό είναι το χρονόμετρο.
Ραντεβού λοιπόν στα χιόνια της Σουηδίας 13-16 Φεβρουαρίου.