motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Hyundai: Κυψέλες καυσίμου όχι μόνο στα οχήματα

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
18 Σεπτεμβρίου 2020
in ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Hyundai: Κυψέλες καυσίμου όχι μόνο στα οχήματα

H Hyundai είναι από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχει πιστέψει και επενδύσει στην υδρογονοκίνηση.

ADVERTISEMENT

Η κορεάτικη εταιρεία παρουσίασε το 2000 το Santa Fe FCEV, το οποίο ήταν το πρώτο που διέθετε κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Έπειτα ακολούθησε το 2013 το πρώτο της υδρογονοκίνητο μοντέλο παραγωγής, το ix35, ενώ το 2018 έκανε πρεμιέρα το NEXO.

Πριν από μερικούς μήνες η Hyundai έστειλε στην Ελβετία τα δέκα πρώτα XCIENT Fuel Cell. Ο λόγος για το πρώτο υδρογονοκίνητο μεγάλο φορτηγό μαζικής παραγωγής. Η σχετική τεχνογνωσία της Hyundai όμως μπορεί να βρει και άλλα πεδία εφαρμογής.

Απόδειξη η έναρξη συνεργασίας με την ελβετική εταιρεία λύσεων υδρογόνου, την GRZ Technologies. Συγκεκριμένα, η Hyundai έστειλε στην εταιρεία GRZ συστήματα κυψελών καυσίμου, τα οποία δεν προορίζονται για χρήση σε οχήματα, αλλά  για ένα σταθερό σύστημα τροφοδοσίας που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας σε ώρες αιχμής. Το εν λόγω σύστημα κυψελών καυσίμου βασίζεται σε αυτό που χρησιμοποιεί το NEXO.

Παράλληλα η GRZ διαθέτει τεχνολογία με την οποία μπορεί να αποθηκεύει περίπου πέντε έως δέκα φορές περισσότερο υδρογόνο, με πίεση χαμηλότερη από 30 bar, η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη από την πίεση 200 έως 500 bar μιας κανονικής δεξαμενής αποθήκευσης υδρογόνου. Η τεχνολογία αυτή αναμένεται να αξιοποιηθεί στο μέλλον με διάφορους τρόπους από τη συνεργασία της GRZ με τη Hyundai.

 

 

Σημειώνεται επίσης ότι η Hyundai προμηθεύει με συστήματα κυψελών καυσίμου μια νεοφυή επιχείρηση ενεργειακών λύσεων, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικές γεννήτριες. Στόχος της είναι αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Hyundai να δημιουργήσει  φορητές γεννήτριες υδρογόνου.

Tags: HYUNDAIΚΥΨΕΛΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS