motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Hyundai i30 N: Επισκέπτεται το Νίρμπουργκρινγκ και δοκιμάζει το αυτόματο (video)

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
13 Ιουλίου 2020
in AUTO NEWS
Hyundai i30 N: Επισκέπτεται το Νίρμπουργκρινγκ και δοκιμάζει το αυτόματο (video)

Μέσα στο 2021 αναμένεται να έρθει η ανανεωμένη έκδοση του i30. Η ανανέωση θα επηρεάσει τόσο τις κανονικές εκδόσεις, όσο και την κορυφαία i30 N.

ADVERTISEMENT

Στην τελευταία, οι αλλαγές εκτός από τον αισθητικό τομέα θα αφορούν και το κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι, πλέον οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν το εξάρι χειροκίνητο που προσφέρεται αυτή τη στιγμή ή αν προτιμούν το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT που θα είναι διαθέσιμο.

Όσον αφορά την αισθητική οι αλλαγές θα εντοπίζονται κυρίως στα δύο άκρα του αμαξώματος. Πιο συγκεκριμένα, στο μπροστά θα ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας, τα φωτιστικά σώματα θα γίνουν πιο αιχμηρά και θα έχουν νέα LED φώτα ημέρας, ενώ η γρίλια θα μεγαλώσει. Στο πίσω εκτός από τον προφυλακτήρα, πιο φρέσκια εικόνα θα έχουν και τα φωτιστικά σώματα.

Τομέας στον οποίο δεν περιμένουμε κάποια αλλαγή είναι οι κινητήρες. Το γνώριμο σύνολο 2.0 λίτρων θα συνεχίσει να βρίσκεται κάτω από το καπό, αποδίδοντας 378 Nm ροπής και 250 ή 275 ίππους, ανάλογα την έκδοση.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα χρησιμοποιηθεί στο i30 N, είναι το ίδιο που συναντάμε και στο Veloster N. Χρησιμοποιεί υγρό συμπλέκτη, διαθέτει οχτώ σχέσεις και έχει κάποιες ειδικά ανεπτυγμένες λειτουργίες.

Η μία ονομάζεται N Grin Shift. Σκοπός της είναι να αυξάνει τη ροπή κατά 7%, επιτρέποντας στο turbo να ανεβάσει λίγο μεγαλύτερη πίεση και βελτιστοποιώντας την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων, για χρόνο μέχρι 20 δευτερόλεπτα. Μία άλλη λειτουργία είναι η N Power Shift. Όταν το βύθισμα του πεντάλ γκαζιού είναι άνω του 90%, κάνει τις αλλαγές με σκοπό τη μεταφορά μέγιστης ισχύος στους τροχούς.

Tags: HYUNDAI I30NVIDEOΑΥΤΟΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS