motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Hyundai i10 N Line 1.0 T-GDI: To turbo κάνει αλλιώς το παιχνίδι

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
29 Δεκεμβρίου 2020
in TEST DRIVE
Hyundai i10 N Line 1.0 T-GDI: To turbo κάνει αλλιώς το παιχνίδι

Σίγουρα αναγνωρίζεις την πιο σπορτίφ έκδοση του i10 όταν τη συναντήσεις στο δρόμο.

To μικρό και αθώο Hyundai i10 καμαρώνει για τα μεγαλύτερα και ισχυρότερα αδέλφια του, τα i20 N και i30 Ν, ενώ εύχεται όταν «μεγαλώσει» να τους μοιάσει.

H επιθυμία του πραγματοποιήθηκε, τουλάχιστον σε ένα βαθμό, μέσα από τη νέα πιο σπορτίφ έκδοση N Line. Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο «κακό» παιδί έγινε το i10.

ADVERTISEMENT

Στα στέκια της πόλης

Εμφανισιακά δε «φωνάζει» ότι έχει γίνει πιο δυναμικό, αλλά το «δηλώνει» ξεκάθαρα. Η όψη του σε κεντρίζει με τη φαρδιά μαύρη μάσκα, η οποία στα άνω άκρα της ενσωματώνει Led φώτα, το λογότυπο N Line και κόκκινες πινελιές. Παράλληλα η βάση του εμπρός προφυλακτήρα τονίζεται με μια επίσης κόκκινη λωρίδα.

Το προφίλ του αναδεικνύουν οι δίχρωμες ζάντες των 16 ιντσών, τα φιμέ πίσω κρύσταλλα, το λογότυπο N Line στα εμπρός φτερά και το όνομα του i10 γραμμένο με κόκκινα γράμματα στις πίσω κολόνες. Ωραία διχρωμία σχηματίζει το λευκό αμάξωμα με το μαύρο χρώμα της οροφής, το οποίο επεκτείνεται στους πλευρικούς καθρέπτες, στις εμπρός και πίσω κολόνες. Κοιτώντας από πίσω το i10 N Line παρατηρείς τη διπλή στρογγυλή επιχρωμιωμένη εξάτμιση και το κόκκινο περίγραμμα στον μαύρο τύπου διαχύτη.

Διχρωμία αμαξώματος-οροφής.

Σπορ ατμόσφαιρα

Ήρθε η ώρα όμως για επιβίβαση. Διακριτική, αλλά όχι αδιάφορη είναι η παρουσία της έκδοσης N Line στο εσωτερικό. Το κόκκινο χρώμα επιλέχτηκε για το πλαίσιο των δυο ακριανών στρογγυλών αεραγωγών, για τις ραφές στα καθίσματα, στο δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων.

Το γράμμα Ν αποτυπώνεται στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, στη βάση του τριάκτινου τιμονιού και στο λεβιέ ταχυτήτων, ο οποίος έχει αλουμινένια λαβή, όπως οι κορυφαίες Ν εκδόσεις. Δείτε επίσης το ανάγλυφο κυψελοειδές διακοσμητικό ένθετο απέναντι από το συνοδηγό, τα αλουμινένια πεντάλ, το μοτίβο καρό σημαίας στο ταχύμετρο και στο στροφόμετρο.

Το εσωτερικό έχει διακριτικές σπορ πινελιές.

Η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών εφάπτεται με τον πίνακα οργάνων, ενώ όπως συνηθίζεται στην κατηγορία του i10 όλα τα πλαστικά είναι σκληρά, στην προκειμένη περίπτωση όμως έχουν στιβαρή συναρμογή.

Τέσσερις ενήλικες επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν στην καμπίνα, ενώ ο χώρος αποσκευών προσφέρει 252 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.050 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.

Με 100 ίππους

Το βασικότερο όπλο στη φαρέτρα της έκδοσης N Line είναι το αποκλειστικό της δικαίωμα να τοποθετεί κάτω από τον εμπρός καπό το «χιλιάρη» turbo T-GDI βενζινοκινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος είναι ο ισχυρότερος στη γκάμα του μικρού κορεάτικου μοντέλου.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του το i10 τροφοδοτείται από turbo κινητήρα, καθώς επίσης ότι η έκδοση N Line προσφέρεται και με τον ατμοσφαιρικό 1.2 λίτρων βενζινοκινητήρα των 84 ίππων (5.500 σ.α.λ.).

Αν και τρικύλινδρος ο turbo T-GDI του ενός λίτρου δεν εμφανίζει καθόλου κραδασμούς, ενώ ο ήχος που παράγει έχει αρκετά ελαφρύ «γουργουρητό», το οποίο αντηχούσε ωραία στα αφτιά μας. Η ροπή των 172 Nm είναι διαθέσιμη σε ένα μεγάλο εύρος (από τις 1.500-4.000 σ.α.λ.) με την απόκριση στο γκάζι να ικανοποιεί. Συνδυάζεται μόνο με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, το οποίο έχει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση και έτσι ο βενζινοκινητήρας δύσκολα «κρεμάει». Εκτιμήσαμε επίσης τα ακριβέστατα κουμπώματα του συγκεκριμένου λεβιέ ταχυτήτων.

Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI.

Γενικότερα ο εν λόγω turbo βενζινοκινητήρας σε προδιαθέτει να κινείσαι λίγο πιο σβέλτα. Αν καταφέρεις να παραμείνεις φρόνιμος η μέση κατανάλωση καυσίμου θα είναι κοντά στα 6,8 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 108 γρ./χλμ.).

Οδηγώντας

Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,5 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα προφανώς δε μιλάμε για έναν πύραυλο τσέπης. Αυτό το αντιλαμβάνεσαι και στην πράξη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει «τσαγανό». Δεν αμφισβητείς ότι οδηγείς το πιο γρήγορο i10, αλλά λόγω δεδομένων και κατηγορίας υπάρχουν όρια στις επιδόσεις.

Μας άρεσε η χορταστική στην αφή στεφάνη του τιμονιού, το οποίο παρέχει καλυτέρα ακρίβεια, ενώ έχει αναπροσαρμοστεί και το βάρος του, αν και δεν κουράζει στις μανούβρες. Η ανάρτηση στην έκδοση N Line είναι λίγο πιο σκληρή, αλλά η άνεση δε θυσιάζεται, ενώ δεν επιτρέπει έντονες κλίσεις στις στροφές.

Συμπέρασμα

Το i10 N Line των 100 ίππων δεν πυρπολεί την άσφαλτο, αλλά μπορεί να δώσει αρκετές σπίθες δυναμικής οδήγησης και με την πιο σπορ αμφίεση του να γίνει talk of the town. Τη φλόγα του φυσάει κάπως η «αλμυρή» τιμή των 16.290 ευρώ.

Με μήκος 3.670 χλστ. είναι αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη.
Με κόκκινα γράμματα το όνομα στις πίσω κολόνες.
Ζάντες 16 ιντσών.

Διπλή στρογγυλή εξάτμιση.
Τα τριπλά Led φώτα στη μάσκα.
Στα 252 λίτρα η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.

Κιτ επισκευής ελαστικού, αλλά η ρεζέρβα χρειάζεται και στα αυτοκίνητα πόλης.
Το γράμμα “Ν” στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων
Ανάγλυφο κυψελοειδές διακοσμητικό ένθετο στο ταμπλό.

Με αλουμινένια λαβή ο επιλογές ταχυτήτων.
Το i10 N Line «ακούει» Over FM στους 104,9.
Τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με παχιά στεφάνη.

Η όψη του είναι αρκετά δυναμική.
Στη βάση του πίσω προφυλακτήρα ένας τύπου διαχύτης.
Μέση κατανάλωση καυσίμου 6,8 λίτρα/100 χλμ. αρκεί να μην πιέζεις πολύ το γκάζι.

Tags: 1.0 T-GDI100 ΙΠΠΟΙI10KIΝΗΤΗΡΑΣN LINETURBOΣΠΟΡ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
    • LIFE STYLE
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS