motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Honda e: Μπορεί να φορτίσει ένα Tesla; (video)

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
6 Ιουλίου 2020
in E-CARS

Στα αυτοκίνητα με συμβατικά καύσιμα, αν μείνουμε από μπαταρία μπορούμε να τα συνδέσουμε με κάποιο άλλο όχημα. Όπως φαίνεται, η ίδια διαδικασία θα μπορεί να ακολουθηθεί και στα ηλεκτρικά μοντέλα.

ADVERTISEMENT

Αυτό τουλάχιστον θέλησε να αποδείξει ο YouTuber με την ονομασία Bjorn Nyland. Ο Nyland είχε στα χέρια του ταυτόχρονα ένα Model 3 και ένα Honda e. Αυτό που παρατήρησε είναι ότι το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει κανονική πρίζα. Η ισχύς που μπορεί να υποστηρίξει είναι μέχρι 1.5 kW. Έτσι, σκέφτηκε να φορτίσει το Tesla, από την πρίζα του Honda.

Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησε καλώδιο με ικανότητα μεταφοράς ρεύματος μέγιστης έντασης 6 A. Το καλώδιο επελέγη ώστε η τελική ισχύς να μην ξεπεράσει τα 1.4 kW, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο μπορεί να προσφέρει μέχρι 1.5 kW.

Αναμενόμενα, η ταχύτητα φόρτισης δεν ήταν υψηλή. Συγκεκριμένα, δύο ώρες μετά την έναρξη της φόρτισης η μπαταρία του Honda e είχε πέσει από το 94%, στο 84%. Αυτό το ποσοστό αντιστοιχούσε σε φορτίο 2.9 kWh.

Από την άλλη, το ποσοστό φόρτιση του Model 3 είχε ανέβει από το 20.6%, στο 23.8%, με το φορτίο που προστέθηκε στις μπαταρίες να είναι 2.2 kWh.

Σίγουρα αυτός ο τρόπος φόρτισης δεν ενδείκνυται. Τα μειονεκτήματά του είναι πολλά με κυριότερο εκείνο της ταχύτητας φόρτισης. Ωστόσο, στο μέλλον θα αρχίσει να γίνεται εφικτή η φόρτιση μεταξύ των αυτοκινήτων.

Η Rivian, μία αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, έχει ανακοινώσει ότι τα αυτοκίνητά της θα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Βέβαια, αποτελεί μεγάλο ερώτημα κατά πόσον αυτό θα είναι μία ρεαλιστική επιλογή ή μία λύση ανάγκης.

Tags: 3EHONDAMODELTESLAΦΟΡΤΙΣΗ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS