Honda Civic Type R: Το τελευταίο χωρίς ρεύμα

12 Ιανουαρίου 2021

Honda Civic Type R

Το τελευταίο Honda χωρίς κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση φαίνεται ότι θα είναι το νέο Civic. Η ιαπωνική εταιρεία σταδιακά θα υιοθετήσει τη χρήση ηλεκτροκινητήρων σε όλα της τα μοντέλα, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, με το Civic 11ης γενιάς να είναι το τελευταίο που θα κινείται από σύνολο που θα χρησιμοποιεί μόνο συμβατικά καύσιμα.

Μάλιστα, το παραπάνω δε θα ισχύει για όλη την γκάμα του μοντέλου, παρά μόνο για την ισχυρότερη έκδοση, την Type R.

Βέβαια, προς το παρόν έχουμε δει μόνο μία πρωτότυπη μορφή του μοντέλου, όμως σύμφωνα με τη Honda αυτό που είδαμε είναι πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής. Ωστόσο, στην έκδοση Type R αναμένουμε τις ανάλογες παρεμβάσεις που έχουμε συνηθίσει στα μοντέλα με αυξημένη ισχύ.

Η έλευση του νέου Civic αναμένεται να γίνει το 2022.

 

Honda: Αλλάζει κατεύθυνση στους κινητήρες

 

Το γεγονός ότι το Type R θα είναι το τελευταίο Honda χωρίς καμίας μορφής ηλεκτροκίνηση προκύπτει από τα λεγόμενα της ίδιας της εταιρείας. Σύμφωνα με αυτά, όλα τα μοντέλα της που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, θα γίνουν υβριδικά σε κάποιο βαθμό, το χρονικό διάστημα μεταξύ του 2022 και του 2025.

Όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Honda Civic Type R 11ης γενιάς, προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ενημέρωση. Ωστόσο, όλες οι εκτιμήσεις συνηγορούν ότι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2.0 λίτρων θα παραμείνει κάτω από το καπό.

Ωστόσο, δεδομένου ότι πρόκειται για νέα γενιά, το πιθανότερο είναι ότι η ιπποδύναμη θα αυξηθεί. Αυτή τη στιγμή η απόδοση φτάνει τους 320 ίππους, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις. Άραγε πόσο πιο δυνατό μπορούν να κάνουν το μοτέρ τους οι Ιάπωνες; Σίγουρα τα περιθώρια είναι μικρά, ειδικά αν θελήσουν να διατηρήσουν την προσθιοκίνητη φύση του μοντέλου. Στο παρελθόν, όμως, μας έχουν ξαφνιάσει ευχάριστα.

Προς το παρόν, από κατασκοπευτικές φωτογραφίες φαίνεται ότι το νέο Honda Civic Type R θα είναι λίγο μακρύτερο, αλλά θα έχει πιο συμβατική σχεδίαση. Βέβαια, δε θα λείπουν τα “φουσκώματα”, οι αεραγωγοί, καθώς και η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Το τελευταίο στοιχείο πιθανόν να μπορεί να παραλειφθεί, με τη δημιουργία μιας έκδοσης που δε θα περιλαμβάνει αεροτομή. Στόχος είναι εκείνοι που θέλουν λιγότερο προκλητική εμφάνιση.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 12 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα