Γυρίζοντας πίσω τις σελίδες του ημερολογίου, η Hertz το 2021 έγινε πρωτοσέλιδο όταν ανακοίνωσε ότι αγόραζε 100.000 Tesla, τόσο για rent a car, όσο και για μακροχρόνιες μισθώσεις, μια συμφωνία αξίας 4,2 δις δολαρίων.
Ωστόσο, μετά από μερικά χρόνια, η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων αναγνώρισε το στρατηγικό της λάθος, ενώ το 2024, ανέφερε απώλειες 2,9 δις δολαρίων, με ζημιά ανά μετοχή 1,18 δολάρια, που ήταν υψηλότερη από τις προβλέψεις των αναλυτών. Ο διευθύνων σύμβουλος Gil West είπε ότι το επίκεντρο για το 2024 ήταν η σταθεροποίηση της εταιρείας και η εφαρμογή διαρθρωτικών αλλαγών.
Hertz: Πούλησε 30.000 ηλεκτρικά από το στόλο της ως μεταχειρισμένα
Μεταξύ των μέτρων που ελήφθησαν, η Hertz πούλησε περίπου 30.000 ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η μη επιτυχής μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα οφειλόταν σε παράγοντες όπως το υψηλό κόστος συντήρησης, η απόσβεση των οχημάτων και οι υλικοτεχνικές δυσκολίες, που οδήγησαν τη Hertz να αναθεωρήσει ριζικά τη στρατηγική της.
Τα ηλεκτρικά οχήματα προσφέρουν χαμηλότερο κόστος λειτουργίας από τα μοντέλα βενζίνης, αλλά μόνο εάν χρησιμοποιούνται. Σύμφωνα με το MarketWatch, πολλοί πελάτες αποφεύγουν να νοικιάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω του περιορισμένου ακόμα δικτύου φόρτισης στις ΗΠΑ. Ως αποτέλεσμα, ένας αχρησιμοποίητος στόλος δημιουργεί μόνο κόστος για τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Η Hertz έχει καταστήσει σαφές ότι δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει εντελώς τα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά βελτιστοποιεί τον στόλο της με βάση τη ζήτηση. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μετακινεί περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περιοχές με υψηλότερη υιοθέτηση και πιο ανεπτυγμένη υποδομή φόρτισης, όπως η Καλιφόρνια, όπου η χρήση αυτών των οχημάτων είναι πιο διαδεδομένη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hertz Gil West παραμένει σίγουρος για την ανάκαμψη, αλλά η αγορά φαίνεται λιγότερο αισιόδοξη.