H Mercedes EQA 250 μας συστήνεται ηλεκτρικά

30 Ιουλίου 2021

H Mercedes EQA 250 μας συστήνεται ηλεκτρικά

Πρόκειται για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της GLA.

Σε τι διαφέρει σχεδιαστικά από τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες. Ξεχωρίζει από αυτήν λόγω της κλειστής μάσκας και των διαφορετικών φωτιστικών σωμάτων. Για πίσω με τους LED προβολείς και τη φωτεινή ράβδο που τα ενώνει. Επιπλέον, υπάρχει το σχετικό σήμα EQA στο πλάι και πίσω. Η EQA έρχεται με 5.3 εκ. μακρύτερη της GLA, οι άλλες διαστάσεις όμως είναι ίδιες.

Διαστάσεις

Αναλυτικά οι διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος, 4.463 χλστ./1.834 χλστ./ 1.620 χλστ., με μεταξόνιο 2.729 χλστ. και βάρος 2.040 κιλά.

Η “ταυτότητα” του μοντέλου

Σε ο,τι αφορά το χώρο των αποσκευών σημειώστε 340 λίτρα. Η μείωση του χώρου αποσκευών κατά 100 λίτρα σε σχέση με την GLA ήταν απαραίτητη για να χωρέσουν οι μπαταρίες κάτω από τη μοκέτα.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό εντυπωσιάζεσαι από το ταμπλό, που είναι πανομοιότυπο με το MBUX των συμβατικών εκδόσεων με το πολυλειτουργικό τιμόνι με τις δύο σειρές μπουτόν, μια για κάθε οθόνη.

Το αυτοκίνητο των φωτογραφιών είχε τις μεγάλες οθόνες των 10.25 ιντσών, με τις πολλές ενδείξεις για την ηλεκτρική λειτουργία, την ανάκτηση ενέργειας, την αυτονομία, την κατανάλωση και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε που όμως απαιτεί καλή ανάγνωση πριν αρχίσετε να ψάχνετε τις λειτουργίες.

Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στην κολώνα του τιμονιού καθώς ως αμιγώς ηλεκτρικό δεν υπάρχει κιβώτιο, παρά κιβώτιο μονής σχέσης. Έτσι ο επιλογές είναι για την οδήγηση (Drive), όπισθεν (Reverse), Parking, Neutral.

Το πολυλειτουργικό τιμόνι και οι οθόνες

Η σκουρόχρωμη EQA 250 έφερε ηλεκτροκινητήρα 140KW (190 ίππων), ο οποίος εδράζεται στον εμπρός άξονα με ροπή 375 Nm, χαρίζοντας μεγάλη άνεση τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει άμεσα, γρήγορα σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Εδώ να αναφέρουμε ότι η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 66,5 kWh και κατανάλωση 17.8 kWh/100 χλμ.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι στα 11 kW, όπου με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 50 kW απαιτούνται 6 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Πολυεργαλείο το νέο Mercedes Citan με επιβατική, επαγγελματική και ηλεκτρική έκδοση!

Η EQA 250 ξεχωρίζει και για την ποιότητα κύλισης. Κινείται αθόρυβα, με απουσία κραδασμών, προσφέροντας άνεση τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες

Η αυτονομία στο ξεκίνημα ήταν στα 407 χλμ. Σημαντικό σημείο η επιλογή της ανάκτησης ενέργειας  που δεν χρειάζεται να πατάς φρένο. Η επιλογή γίνεται από paddles πίσω από το τιμόνι. Η αίσθηση του φρένου χρειάζεται εξοικείωση γιατί επηρεάζεται από την ανάκτηση ενέργειας.

Πρακτικά ακούγεται μόνο η κύλιση από την άσφαλτο και κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι στις υψηλές ταχύτητες (τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα, 0-100 σε 8.9 δευτ. ) που γίνονται αισθητοί γιατί δεν υπάρχει ο θόρυβος κινητήρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του προγράμματα χαρτογράφησης (Eco, Comfort, Sport, Individual).

Το οδηγικό μενού

Αντι συμπεράσματος θα λέγαμε ότι ταξιδεύεις ευχάριστα με την αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQA. To μόνο που χρειάζεται είναι ο προγραμματισμός σε ποια σημεία θα φορτίσεις.

H τιμή ξεκινάει από τα 49.590 ευρώ που μειώνεται στα 43.600 ευρώ με κρατική επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά»

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 30 Ιουλίου 2021

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Hellenic Petroleum EKO WRC

Ford MACH-E

BP

Υπουργείο Υγείας

Λουξ

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Αυτό θα πει οδήγηση! Το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!

Αυτό θα πει οδήγηση! Το MX-5 είναι το απόλυτο αυτοκίνητο βόλτας!

Η ιαπωνική φίρμα έκλεισε το περασμένο έτος 100 χρόνια ζωής και επέλεξε τον καλύτερο τρόπο να το γιορτάσει! Μία επετειακή έκδοση για το πιο fun to drive roadster που πέρασε ποτέ, το MX-5. Χρώμα: Λευκό Snowflake Εσωτερικό: Μπορντό Κινητήρας: Skyactiv-G 1.5 απόδοσης 132...

Διαβάστε Περισσότερα
Το Dacia Duster έκανε μια γρήγορη επίσκεψη στο Design Center και ανανεώθηκε

Το Dacia Duster έκανε μια γρήγορη επίσκεψη στο Design Center και ανανεώθηκε

O καιρός στο Παρίσι ήταν κλασικός φθινοπωρινός. Το πρωί ψιλόβροχο και προς το μεσημέρι ήλιος «Ελληνικός». Αυτό όμως δεν είχε επηρεάσει την off-road διαδρομή καθώς όπως τόνισε ο Olivier (υπεύθυνος στην off-road δοκιμασία) καλύτερα να ήταν βρεγμένα για να βλέπατε και...

Διαβάστε Περισσότερα
Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τα Hyundai i30 N, i20 N, Kona N και συναντάμε από κοντά τον Neuville!

Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τα Hyundai i30 N, i20 N, Kona N και συναντάμε από κοντά τον Neuville!

Οι παλμοί ήταν ακόμα ανεβασμένοι, ενώ ιδρώτας κυλούσε ποτάμι από το κεφάλι μας όταν βγάλαμε το κράνος και έπειτα την μπαλακλάβα. Τα δάχτυλα στα χέρια παρέμεναν σφιγμένα, καθώς μέχρι πριν από λίγα δευτερόλεπτα κρατούσαν σφιχτά το τιμόνι. Δε βρισκόμασταν σε κάποιο...

Διαβάστε Περισσότερα