motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

H BMW Gran Coupe διαθέσιμη ως και αμιγώς ηλεκτρική

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
23 Μαρτίου 2022
in E-CARS
H BMW Gran Coupe διαθέσιμη ως και αμιγώς ηλεκτρική

H σειρά Gran Coupe στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις είναι διαθέσιμη ως i4 eDrive 40 καθώς και i4 M50.

ADVERTISEMENT

Tα δύο αυτά ηλεκτρικά μοντέλα αναπτύχθηκαν σε μια υπάρχουσα πλατφόρμα της γερμανικής εταιρίας που «φιλοξενεί» μοντέλα από θερμικούς κινητήρες και υβριδικά συστήματα μέχρι αμιγώς ηλεκτρικά.

Διαβάστε ακόμα

Χαστούκι στην ηλεκτροκίνηση ρίχνει η BMW με το iX5 Hydrogen

FP1 Αυστραλίας: Κορυφή Φερστάπεν, μισό δευτερόλεπτο από τον βελτιωμένο Χάμιλτον

Tesla: Πού πήγαν οι υποσχέσεις;

GP Αυστραλίας: Ετοιμοι για ξενύχτι; Οι ώρες του τριημέρου στο Άλμπερτ Παρκ

BMW i5: Σε ακραίες συνθήκες

Nissan Skyline: Ηλεκτρικό το μέλλον του (video)

Για αυτό ακριβώς το λόγο στο εσωτερικό υπάρχει τούνελ.

H μπαταρία στο 73% στην i4 eDrive 40 , αυτονομία 286 χλμ.

Τα αυτοκίνητα που φέρουν σχεδιαστικές διαφορές (μάσκα, προφυλακτήρας, διαστάσεις ελαστικών, για να ξεχωρίζουν) σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.783 χλστ./1.852 χλστ./1.448 χλστ. με μεταξόνιο 2.856 χλστ. με χώρο αποσκευών 470 λίτρων.

Στο αυτοκίνητο αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το εσωτερικό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής σε ενιαίο σύνολο 14.9 ιντσών με πολύ καλή ευκρίνεια των γραφικών και φυσικά ποιότητα που ξεχωρίζει.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η έλλειψη μπουτόν στο ταμπλό.

Στη βάση της κονσόλας υπάρχει ο γνωστός επιλογέας joy-stick και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις και το μπουτόν για να έρθει στη «ζωή» ο ηλεκτροκινητήρας.

Ένας για την έκδοση i4 eDrive 40 και δύο για τον «πύραυλο» i4 M50.


Και τα δύο αυτοκίνητα φέρουν μπαταρία 84 kWh, βάρους 576 κιλών κατασκευής Samsung, όπου σε σύνδεση με ταχυφορτιστή για το 10-80% απαιτείται περίπου 30 λεπτά ενώ σε ταχυφορτιστή και για διάστημα 10 λεπτών η μεν i4 eDrive 40 προσθέτει 160 χλμ, επιπλέον αυτονομία, και η M50 140 χλμ. ενώ η ώρα για την πλήρη φόρτιση σε φορτιστή με την μπαταρία στο «0» απαιτείται γύρω στις 8.30 ώρες.

H i4 eDrive 40 έχει ισχύ 340 ίππων με ροπή 430 Nm με αυτονομία όπως αναγράφει η εταιρία 590 χλμ. με κατανάλωση 19.1 -16.1 kWh/100 με τελική 190 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 5.7 δευτ.

Τετρακίνητη

Η Μ50 φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 544 ίππων με ροπή 795 Nm, με ισχύ 190 kW στον μπροστινό άξονα και 230 στον πίσω κάνοντας την Μ50 τετρακίνητη με κατανομή βάρους 48:52 ενώ η «απλή» i4 eDrive 40 είναι 45:55.

Η τελική στην M50 ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα, με 3.9 δευτ. χρόνο για τα 0-100 με 521 χλμ. αυτονομία και κατανάλωση μεταξύ 22.5-18 kWh/100 χλμ.

Μ 50

Για την Μ50 να σημειώσουμε ακόμα τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις  και ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 255/35 για μπροστά και 285/30 για πίσω.

Οδηγήσαμε για λίγα χλμ. την i4 eDrive 40 που έχει έναν ήχο στην καμπίνα λες και πρόκειται για θερμικό κινητήρα.

Φυσικά οι πεζοί δεν ακούν αυτόν τον θόρυβο καθώς τα ηλεκτρικά κινούνται αθόρυβα, αλλά εκκινεί σαν σαΐτα έχοντας ένα σύστημα διεύθυνσης με γεμάτη αίσθηση(πάντα τα BMW πρόσφεραν αυτήν την αίσθηση) και σκεφτείτε πως θα πηγαίνει η Μ50, που προσεχώς θα τη «βάλουμε» στο χέρι μας.

Όσο για τις τιμές η i4 eDrive 40 «παίζει» στα 54.850 ευρώ και η Μ50 στα 69.750 ευρώ, τιμές χωρίς τα κίνητρα του νέου κύκλου «κινούμαι Ηλεκτρικά» που θεωρητικά θα ξεκινήσει τον Απρίλιο βάση πληροφοριών.

14,9 ίντσες οι οθόνες

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags: BMWI4M50
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS