motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Γκαζιάρικο και station wagon πριν 25χρόνια! Το σπάνιο Golf με 190 ίππους και 222 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα!

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
22 Νοεμβρίου 2021
in AUTO NEWS
Golf

Οι περισσότεροι δυστυχώς αμελούμε να επισκεπτόμαστε τα γηραιότερα μέλη της οικογένειας μας, σε αντίθεση με το Volkswagen Golf R Variant, το οποίο δε ξεχνά τις ρίζες του.

ADVERTISEMENT

Πολλοί γνωρίζουν ότι η ιστορία του δημοφιλούς Golf ξεκίνησε πριν από 47 χρόνια, λίγοι όμως ξέρουν ότι ακόμα και η κορυφαία του έκδοση R με το πρακτικότερο station wagon αμάξωμα έχει το δικό της πρόγονο.

Ελάτε λοιπόν να γνωρίσουμε ή να θυμηθούμε το Golf III Variant VR6 Syncro, το οποίο κατασκεύαζε η γερμανική εταιρεία από το 1993 έως το 1999. Για την εποχή του ήταν ένα «καυτό» station wagon, το οποίο απευθύνονταν σε ανήσυχους οικογενειάρχες.

Κάτω από το εμπρός καπό του υπήρχε ένας V6 κινητήρας, χωρητικότητας 2.9 λίτρων, με ισχύ 190 ίππους και ροπή 245 Nm. Συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης. Οι επιδόσεις του ακόμα και σήμερα χαρακτηρίζονται ανταγωνιστικές, καθώς μπορούσε να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,1 δευτ. και η τελική του ταχύτητα έφτανε τα 222 χλμ./ώρα.


Η Volkswagen είχε χαμηλώσει 20 χλστ. το αμάξωμα του Golf III Variant VR6 Syncro, ενώ είχε πραγματοποιήσει επεμβάσεις στο μπροστινό άξονα, ώστε να είναι πιο ακριβής και δυναμικός ο χειρισμός του οχήματος.

Το συγκεκριμένο Golf III Variant VR6 Syncro που βλέπετε στις φωτογραφίες αγοράστηκε από τον Lars Kitzmann, στην τιμή-ευκαιρία των 1.450 ευρώ, ενώ το οδόμετρο του έδειχνε ότι είχε διανύσει 259.000 χλμ. Στο εσωτερικό του συναντάμε κλιματισμό, CD player, δερμάτινα καθίσματα και εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα.

Δείτε ακόμα

Οδηγούμε το ανανεωμένο Volkswagen Polo 1.0 TSI και βρίσκουμε ομοιότητες με το Golf

Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο: Εντς-Σιμπέργκερ με Lancia Fulvia οι νικητές

Otepaa winter rally: Χαλαρά ο Τάνακ τη νίκη

3o ράλι Βοιωτίας: 5 Μαρτίου στις Ειδικές Διαδρομές «Δαφνούλα», «Σκούρτα»

Tesla-Μασκ: «Καθάρισαν» για τα tweets

Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Οδηγίες επιβίωσης πίσω από το τιμόνι

Διάδοχος του Golf III Variant VR6 Syncro είναι το σύγχρονο Golf R Variant, το οποίο ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, εμπλουτισμένη όμως με αρκετή τεχνολογία. Τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο turbo δίλιτρο βενζινοκινητήρας TSI, απόδοσης 320 ίππων και 420 Nm ροπής. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και με το στάνταρ σύστημα τετρακίνησης 4MOTION.


Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,9 δευτ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικό πακέτο R Performance μπορεί να αγγίξει τα 270 χλμ./ώρα.

Το πορτμπαγκάζ του προσφέρει απλόχερα 611 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 1.642 λίτρα. Ανάμεσα στα συγκεκριμένα Golf III Variant VR6 Syncro και Golf R Variant υπάρχει απόσταση 25 ετών, όμως τα συνδέουν οι υψηλές επιδόσεις, το οδηγικό ταπεραμέντο, η πρακτικότητα, οι άπλετοι χώροι και η άνεση.

Tags: GOLF III VARIANT VR6 SYNCROGOLF RGOLF VARIANT RSTATION WAGONVOLKSWAGEN
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS