motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Γερμανία και Γαλλία εναντίον Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μήλο της έριδας η ηλεκτροκίνηση

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
14 Ιουλίου 2021
in AUTO NEWS
Γερμανία και Γαλλία

Γερμανία και Γαλλία στρέφονται εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της απόφασης για απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035.

Η σχετική ανακοίνωση από την Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένεται να γίνει σήμερα, οπότε οι δύο χώρες τρέχουν να προλάβουν. Οι Γερμανία και Γαλλία είναι οι δύο χώρες με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το χώρο του αυτοκινήτου, καθώς έχουν τις μεγαλύτερες μάρκες στον ευρωπαϊκό χώρο.

ADVERTISEMENT

Ίσα που προλαβαίνεις να πάρεις αυτοκίνητο με βενζίνη

 

Αυτό που θέλουν να πετύχουν το Βερολίνο και το Παρίσι δεν είναι η ανατροπή της απόφασης, αλλά η μετάθεσή της προς το μέλλον. Δηλαδή θέλουν η χρονιά εφαρμογής να μην είναι το 2035 αλλά κάποια μεταγενέστερη χρονιά.

Επιπλέον, θέλουν η μετάβαση σε μια αγορά που θα έχει μόνο ηλεκτρικές προτάσεις να γίνει πιο ομαλά, ώστε να επηρεαστούν όσο το δυνατό λιγότερο οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν στο έδαφός τους.

Για παράδειγμα, ένας αξιωματούχος από το γραφείο του Emmanuel Macron ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του, αναφέρει ότι η γαλλική κυβέρνηση επιθυμεί οι εκπομπές των αυτοκινήτων το 2030 να είναι μειωμένες κατά 55% σε σχέση με το 2021, καθώς και να δοθεί περισσότερος χρόνος και χώρος στα plug-in υβριδικά.

Το παραπάνω χρονοδιάγραμμα είναι σαφώς πιο εύκολο για τις εταιρείες, σε σχέση με εκείνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία θέλει το 2030 οι εκπομπές ρύπων να είναι 65% λιγότερες από εκείνες του 2021, ενώ βάζει οριστικό τέλος σε όλους τους θερμικούς κινητήρες το 2035.

Από τη μεριά του ο υπουργός μεταφορών της Γερμανίας, Andreas Scheuer, είπε ότι όλοι οι κατασκευαστές γνωρίζουν πως οι περιβαλλοντικές νόρμες θα γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές, όμως συνέχισε τονίζοντας ότι θα πρέπει αυτοί οι περιορισμοί να είναι τεχνικά εφικτοί. Μάλιστα, είπε ότι θα πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη ανοχή απέναντι στα plug-in υβριδικά και μεγάλη στροφή προς το υδρογόνο για τον τομέα των φορτηγών και γενικότερα των οχημάτων με μεγάλο βάρος.

Οι Γερμανία και Γαλλία έχουν μεγάλο τμήμα του πληθυσμού να απασχολείται στον κλάδο του αυτοκινήτου, ενώ τα έσοδα από εκεί αποτελούν σημαντικό τμήμα της οικονομικής τους δραστηριότητας. Με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας, οπότε οι κυβερνήσεις έχουν κάθε λόγο να ανησυχούν.

Tags: PLUG-INΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΓΑΛΛΙΑΓΕΡΜΑΝΙΑΕΝΩΣΗΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣΕΥΡΩΠΑΪΚΗΚΑΥΣΗΣΚΙΝΗΤΗΡΕΣΥΒΡΙΔΙΚΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS