Formula 1: Τα πάνω-κάτω στο πρόγραμμα

12 Ιανουαρίου 2021

Πρόγραμμα

Με επίσημη ανακοίνωσή της η Formula 1 έκανε γνωστές αλλαγές στο πρόγραμμα που οφείλονται στην πανδημία. Αυτές αφορούν την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, τον αγώνα της Κίνας, εκείνον της Αυστραλίας, αλλά και την Ίμολα. Ας τα δούμε ένα προς ένα.

Αρχικά η πρεμιέρα δε θα γίνει στη Μελβούρνη, αλλά στο Μπαχρέιν. Η Αυστραλία εφαρμόζει υποχρεωτική καραντίνα 14 ημερών σε όποιον μπαίνει στη χώρα. Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες θα έπρεπε να είναι εκεί 2 εβδομάδες πριν τον αγώνα, όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει επειδή προηγούνται οι χειμερινές δοκιμές.

Έτσι, η σκυτάλη περνάει στο Μπαχρέιν, το οποίο ήταν η δεύτερη στάση του φετινού πρωταθλήματος. Αυτό σημαίνει ότι αλλάζει και η ημερομηνία που θα σβήσουν για πρώτη φορά τα κόκκινα φώτα. Αντί για 21 Μαρτίου, αυτό θα γίνει στις 28 του ίδιου μήνα.

Όσον αφορά το Γκραν Πρι της Αυστραλίας, η Formula 1 ανακοίνωσε ότι μεταφέρθηκε. Η νέα ημερομηνία στην οποία θα πραγματοποιηθεί είναι η 21η Νοεμβρίου.

 

Formula 1: Πώς η πανδημία “έσωσε” τη Mercedes

 

Εκτός από την Αυστραλία, αλλαγές έχουμε και για το Γκραν Πρι της Κίνας. Προς το παρόν αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δε θα πραγματοποιηθεί στις 11 Απριλίου όπως ήταν προγραμματισμένο (ήταν ο τρίτος αγώνας στο καλεντάρι). Μένει να δούμε αν θα βρεθεί κάποια άλλη ημερομηνία ή θα ακυρωθεί εντελώς.

Τη θέση της Κίνας στο πρόγραμμα θα πάρει η Ίμολα, η οποία μπαίνει στο πρόγραμμα για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ωστόσο, ο αγώνας που ήταν παλιά το Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο δε θα γίνει στην ίδια ημερομηνία. Η Κίνα όπως αναφέραμε ήταν προγραμματισμένη για τις 11 Απριλίου και στις 25 Απριλίου υπήρχε κενή θέση, την οποία αναμενόταν ότι θα πάρει το Βιετνάμ. Με την αναβολή/ακύρωση και των δύο αγώνων, η Ίμολα μπήκε στις 18 Απριλίου. Πλέον υπάρχει ένα κενό στις 2 Μαΐου, το οποίο αναμένεται να καλυφθεί από το Πορτιμάο, στην Πορτογαλία.

Εκτός των παραπάνω, αλλαγές είχαμε και στις ημερομηνίες των αγώνων που είναι προς το τέλος της σεζόν. Αυτό έγινε προκειμένου να μπορέσει να τοποθετηθεί η Αυστραλία στο φθινόπωρο.

Έτσι, η Βραζιλία ήρθε μία εβδομάδα νωρίτερα, στις 7 Νοεμβρίου, δημιουργώντας μια τριάδα συνεχόμενων αγώνων, μαζί με τις Η.Π.Α. και το Μεξικό που προηγούνται.

Ο παρθενικός αγώνας της Σαουδικής Αραβίας μεταφέρθηκε μία εβδομάδα αργότερα, στις 5 Δεκεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι η αυλαία στο Αμπού Ντάμπι, μεταφέρεται και αυτή μία εβδομάδα αργότερα, στις 12 Δεκεμβρίου.

Με την είσοδο της Ίμολα και του Πορτιμάο, ο αριθμός των αγώνων παραμένει στους 23. Αυτό σημαίνει ότι για να μπει και η Κίνα στο πρόγραμμα, θα πρέπει να υπάρξει τουλάχιστον μία ακύρωση, καθώς οι ομάδες δύσκολα θα συμφωνήσουν σε πρόγραμμα 24 αγώνων. Ήδη ο αριθμός των 23 Γκραν Πρι αποτελεί ρεκόρ, καθώς είναι ο μεγαλύτερος που έχει προγραμματιστεί ποτέ.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 12 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα