Formula 1: Πώς η πανδημία “έσωσε” τη Mercedes

11 Ιανουαρίου 2021

Ο Άντι Κάουελ, πρώην επικεφαλής του τομέα κινητήρων στην ομάδα της Mercedes στη Formula 1, αποκάλυψε ότι η πανδημία και η καθυστέρηση που έφερε στην έναρξη του πρωταθλήματος του 2020, έπαιξε βασικό ρόλο ώστε οι Γερμανοί να κυριαρχήσουν με άνεση για ακόμα μία χρονιά.

Λίγο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας στη Γουχάν, το Γκραν Πρι της Κίνας ακυρώθηκε. Ωστόσο, δε συνέβη το ίδιο με εκείνο της Αυστραλίας. Τουλάχιστον όχι μέχρι πολύ λίγες ώρες πριν την επίσημη έναρξη της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών.

Όταν τελικά πάρθηκε η απόφαση να μη γίνει ο αγώνας στη Μελβούρνη, οι άνθρωποι της Formula 1 κατάλαβαν ότι κάτι έπρεπε να γίνει, καθώς και άλλες χώρες αναγκάζονταν να ακυρώσουν τους αγώνες τους.

Έτσι, οι ομάδες αναγκάστηκαν να κλείσουν τα εργοστάσιά τους για 63 μέρες και οι προμηθευτές κινητήρων για 49 μέρες. Σκοπός ήταν να βρεθεί μία λύση ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Όταν τελικά βρέθηκε λύση, το πρωτάθλημα ξεκίνησε με το Γκραν Πρι της Αυστρίας.

Παράλληλα με τη Formula 1, λύση έψαχνε και η Mercedes, όμως για ένα διαφορετικό πρόβλημα.

 

Formula 1: ‘Εγιναν δύο οι αγώνες που κινδυνεύουν

 

Στις χειμερινές δοκιμές οι μηχανικοί της ομάδας είδαν ότι ο κινητήρας τους είχε προβλήματα αξιοπιστίας. Φυσικά ξεκίνησαν αμέσως να εργάζονται πάνω στην επίλυσή τους, όμως ο χρόνος μέχρι την Αυστραλία δεν ήταν αρκετός. Έτσι, το γεγονός ότι ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς ακυρώθηκε, ήταν θείο δώρο.

Παράλληλα, στη Mercedes ήταν τυχεροί για ακόμα ένα λόγο. Η FIA επέτρεψε σε ομάδες και προμηθευτές κινητήρων να προχωρήσουν σε βελτιώσεις το επιπλέον διάστημα που προέκυψε λόγω της καθυστέρησης στην έναρξη του πρωταθλήματος.

Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι της Mercedes κατάφεραν να λύσουν τα περισσότερα και πιο σημαντικά προβλήματα.

Στην Αυστρία, λοιπόν, παρουσιάστηκαν με μία νέα μονάδα ισχύος. Σε αυτή είχαν γίνει βελτιώσεις, οι οποίες αφορούσαν σχεδόν αποκλειστικά την αξιοπιστία.

Σίγουρα η Mercedes έχει δείξει ότι στην υβριδική εποχή αποτελεί την αδιαμφισβήτητη “βασίλισσα” της Formula 1, όμως καμιά φορά εκτός από ικανότητα, χρειάζεται να έχεις και την τύχη με το μέρος σου. Αυτό συνέβη με τη γερμανική ομάδα, η οποία φρόντισε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη δεύτερη ευκαιρία που της δόθηκε.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 11 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα