Formula 1, παγκόσμιο πρωτάθλημα 2021: Ψάχνοντας με το φανάρι του Διογένη

29 Οκτωβρίου 2020

Ο Διογένης μπορεί να έψαχνε με το φανάρι του, ακόμα και την ημέρα, για τίμιους ανθρώπους, η Liberty Media όμως «ψάχνει» μέρα-νύχτα να βρει λύσεις για το πρωτάθλημα του 2021 μέσα από ένα περιβάλλον εντελώς ασταθές λόγω της πανδημίας.

Δεν είναι εύκολο να ζεις με την πανδημία, να προσπαθείς να «προχωρήσεις» σε ένα θολό τοπίο χωρίς ορατότητα συζητώντας για προνομιακές συνθήκες τέλεσης αγώνων, ακόμα και για τη Formula 1.

Για τη Liberty Media η επιστροφή σε ένα «συνηθισμένο» ημερολόγιο της Formula 1 από το επόμενο έτος είναι απαραίτητη προϋπόθεση.

Όμως πόσο εφικτό είναι όταν κοκκινίζει ο πλανήτης από την πανδημία;

Για την εταιρία που διαχειρίζεται τη Formula 1, η επιστροφή στην κανονικότητα ενός παγκόσμιου πρωταθλήματος  σημαίνει ότι πρέπει να πληρώνουν οι διοργανωτές εκεί όπου διεξάγονται τα Γκραν Πρι. Φέτος πίστες που διοργάνωσαν Γκραν Πρι δεν πλήρωσαν, καθώς η πανδημία που άλλαξε τα πάντα από τη μια μέρα στην άλλη, έφερε τον διοργανωτή του παγκοσμίου πρωταθλήματος μπροστά σε αδιέξοδο ο οποίος έπρεπε να επιδοτήσει μερικούς αγώνες για την ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος, έστω και με μειωμένα Γκραν Πρι.

Η είσπραξη αυτών των παραβόλων αποτελούν σημαντικό μέρος των εσόδων, όπως και από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για την οποία η Formula 1 μπόρεσε να «μετρήσει» στο τρέχον πρωτάθλημα λόγω της πανδημίας.

Μην ξεχνάμε επίσης ότι ένας τεράστιος κύκλος εσόδων γίνεται από τα τη φιλοξενία VIP στο paddock club και θεατών στις κερκίδες , προκειμένου να διασφαλιστεί η οικονομική βιωσιμότητα από την προοπτική των υποστηρικτών, κάτι το οποίο δεν έγινε φέτος.

Πάντως ένα πρόχειρο ημερολόγιο παρουσιάστηκε στις ομάδες, αποτελούμενο από 23 Γκραν Πρι, με διπλούς αγώνες σε κάποιες πίστες. Έναν αγώνα περισσότερο από τον αρχικό σχεδιασμό που είχε  προγραμματιστεί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2020.

Σύμφωνα λοιπόν με τα ξένα πρακτορεία η αυλαία θα ανοίξει -παραδοσιακά-στις 21 Μαρτίου στην Αυστραλία, ενώ θα έχουν προηγηθεί τρείς μέρες επίσημων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης.

Σε διάστημα 7 ημέρων θα ακολουθήσει το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν και στη συνέχεια ο θίασος θα δώσει παραστάσεις σε Κίνα και Βιετνάμ.

Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο των παραστάσεων θα ξεκινήσει το μήνα Μάιο από τη Βαρκελώνη ( εάν ξεπεραστούν κάτι προβλήματα) και συνεχίζεται σε Μόντε Κάρλο, Μπακού(Αζερμπαϊτζάν), Ολλανδία, Βέλγιο και Ιταλία (Μόντσα). Τον Ιούνιο η Formula 1 πετάει για Καναδά και επιστρέφει Ευρώπη για ένα κύκλο 4 αγώνων σε Γαλλία, Αυστρία, Βρετανία, Ουγγαρία, ενώ έχει υπολογιστεί και «κλείσιμο» για διακοπές τριών εβδομάδων το μήνα Αύγουστο.

Η Ρωσία θα ανοίξει την περίοδο μετά την καλοκαιρινή ραστώνη με Σιγκαπούρη και Ιαπωνία.

Δεν θα υπάρχει στο ημερολόγιο για το 2021 η Βραζιλία, το Μεξικό και η Αργεντινή ενώ πολύ κοντά είναι η Σαουδική Αραβία.

Φινάλε του πρωταθλήματος στο Αμπού Ντάμπι κάτω από το ξενοδοχειακό συγκρότημα Yas Marina με φόντο τα mega yachts.

Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες για το πρωτάθλημα του 2021, το τελευταίο πριν τις μεγάλες τεχνικές αλλαγές

Βέβαια τον πρώτο λόγο τον έχει ο «ξενοδόχος» που στην περίπτωση δεν είναι άλλος από τον Covid-19.

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 29 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

H FIA έδωσε το πράσινο φως στον Αλόνσο, για πού όμως;

H FIA έδωσε το πράσινο φως στον Αλόνσο, για πού όμως;

Στο πρόγραμμα “Yound Driver” όπου οι ομάδες μετά το τελευταίο φετινό Γκραν Πρι στην πίστα του Αμπού Ντάμπι θα δοκιμάσουν τους μελλοντικούς πρωταθλητές, μεταξύ αυτών θα είναι και οι «πιτσιρικάδες» Αλόνσο, Κούμπιτσα και Μπουεμί. Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν 15 Δεκεμβρίου...

Διαβάστε Περισσότερα
Volkswagen ID.3: Ποιο είναι το παγκόσμιο ρεκόρ που πέτυχε;

Volkswagen ID.3: Ποιο είναι το παγκόσμιο ρεκόρ που πέτυχε;

Περήφανη αισθάνεται η Volkswagen για το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της, το νέο ID.3. Για ποιο λόγο; Διότι πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ συνεχόμενης διαδρομής με ηλεκτρική ενέργεια σε μια χώρα. Το νέο ID.3 λοιπόν «όργωσε» τα εδάφη της πατρίδας του, καθώς...

Διαβάστε Περισσότερα
Toyota Proace City: Για όσους χρειάζονται μικρό ηλεκτρικό βαν

Toyota Proace City: Για όσους χρειάζονται μικρό ηλεκτρικό βαν

Ένα νέο κεφάλαιο ετοιμάζεται να ανοίξει η Toyota στην κατηγορία των μικρών αμιγώς ηλεκτροκίνητων βαν. Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι μετά τα μεσαίου μεγέθους ηλεκτροκίνητα Proace Van και Verso, έρχεται το μικρότερο ηλεκτροκίνητο Proace City, επίσης με...

Διαβάστε Περισσότερα