motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1 – Haas: Τιμωρία “κατόπιν εορτής”. Γιατί; Θα χάσει βαθμούς;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
20 Ιουλίου 2020
in FORMULA 1

HUNGARORING, HUNGARY - JULY 19: Kevin Magnussen, Haas VF-20, leads Charles Leclerc, Ferrari SF1000 during the Hungarian GP at Hungaroring on Sunday July 19, 2020 in Budapest, Hungary. (Photo by Andy Hone / LAT Images)

Η Haas εντυπωσίασε με την απόφασή της να βάλει ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα στους Μάγκνουσεν και Γκροζάν, στο τέλος του γύρου σχηματισμού, κίνηση η οποία απέδωσε καρπούς καθώς οι Αμερικανοί τερμάτισαν για πρώτη φορά στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Συγκεκριμένα, ο Μάγκνουσεν είδε ένατος την καρό σημαία.

ADVERTISEMENT

Σίγουρα το αποτέλεσμα έφερε χαμόγελα στην ομάδα του Γκάνθερ Στάινερ. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα η χαρά μετριάστηκε από μία απόφαση των αγωνοδικών. Σύμφωνα με αυτή, η ομάδα είχε παραβιάσει το άρθρο 27.1 των αγωνιστικών κανονισμών.

Το εν λόγω άρθρο ορίζει ότι οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν το μονοθέσιο μόνοι τους, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια. Επιπλέον, το ίδιο άρθρο θέτει κάποιους περιορισμούς στις οδηγίες που μπορούν να δεχτούν οι οδηγοί από το pit wall, ενώ προβλέπει και κάποιες εξαιρέσεις.

Τελικά οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η Haas παρέβη το άρθρο και η εντολή που έδωσε στους οδηγούς να μπουν στα pits στο τέλος του γύρου σχηματισμού, δεν ταιριάζει με καμία από τις εξαιρέσεις.

Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν και οι δύο οδηγοί να τιμωρηθούν με την προσθήκη 10 δευτερολέπτων στο χρόνο τους. Αυτό άλλαξε ελαφρώς την τελική κατάταξη. Ο Μάγκνουσεν από την ένατη θέση έπεσε στη δέκατη, με τον Σάινθ να ακολουθεί την ακριβώς ανάποδη πορεία. Αυτό σημαίνει ότι ο Δανός παίρνει μόνο ένα βαθμό. Όσο για τον Γκροζάν, έπεσε από τη 15η, στη 16η θέση. Ωστόσο καμία από τις δύο δε δίνει βαθμούς, οπότε δεν άλλαξε κάτι στην ουσία.

Δείτε πατώντας εδώ την ιστορια πίσω από το “μαγικό” pit stop που έκανε η Haas, το οποίο μπορεί να έφερε την τιμωρία της ομάδας, αλλά της εξασφάλισε και τον πρώτο βαθμό για το 2020.

Tags: HAASΓΚΑΝΘΕΡΓΚΡΟΖΑΝΜΑΓΚΝΟΥΣΕΝΣΤΑΙΝΕΡΤΙΜΩΡΙΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS