motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1 – Haas: Η ιστορία πίσω από το “μαγικό” pit stop

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
20 Ιουλίου 2020
in FORMULA 1

HUNGARORING, HUNGARY - JULY 19: Romain Grosjean, Haas VF-20, leads Lance Stroll, Racing Point RP20, Charles Leclerc, Ferrari SF1000, and Valtteri Bottas, Mercedes F1 W11 EQ Performance during the Hungarian GP at Hungaroring on Sunday July 19, 2020 in Budapest, Hungary. (Photo by Mark Sutton / LAT Images)

Η Haas στην Ουγγαρία κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Αυτό το επίτευγμα το οφείλει σε έναν άνθρωπο, τον Μάικ Κόλφιλντ, μέλος της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τη στρατηγική. Όμως ο Κόλφιλντ δεν ήταν στην Ουγγαρία, αλλά στη Βρετανία επειδή είχε σπάσει το χέρι του στην Αυστρία.

ADVERTISEMENT

Όπως είπε ο επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας, Γκάνθερ Στάινερ, επειδή οι Μάγκνουσεν και Γκροζάν εκκινούσαν από τις θέσεις 16 και 18, αντίστοιχα, ήθελαν να κάνουν κάτι διαφορετικό, ελπίζοντας ότι αυτό θα είχε μεγάλα οφέλη.

Η πρώτη σκέψη ήταν ο Γκροζάν να χρησιμοποιήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, όπως όλοι και ο Μάγκνουσεν τα ελαστικά για βροχή. Όμως η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Έτσι, τουλάχιστον η στρατηγική του Δανού έπρεπε να αλλάξει.

Βλέποντας την εικόνα της πίστας στο γύρο σχηματισμού, από τις εγκαταστάσεις της ομάδας, ο Κόλφιλντ πρότεινε οι δύο οδηγοί να μπουν στα πιτς στο τέλος του γύρου σχηματισμού και να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Έτσι, όταν όλοι οι άλλοι θα έμπαιναν για τη δική τους αλλαγή, οι δύο Haas θα είχαν σημαντικό πλεονέκτημα.

Το ρίσκο απέδωσε τόσο πολύ, ώστε κάποια στιγμή τα αμερικανικά μονοθέσια βρέθηκαν στο 3 – 4. Η τελική τους κατάταξη ήταν στην ένατη θέση για τον Μάγκνουσεν και τη 15η για τον Γκροζάν.

 

Δυστυχώς για τη Haas, μετά τον αγώνα υπήρξε εξέταση από τους αγωνοδίκες σχετικά με την παραβίαση ενός κανονισμού. Δείτε την αιτία αλλά και την τιμωρία πατώντας εδώ.

Tags: HAASPITSTOPΑΛΛΑΓΗΒΡΟΧΙΝΑΕΛΑΣΤΙΚΑΕΝΔΙΑΜΕΣΑΟΥΓΓΑΡΙΑΣΤΕΓΝΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS