motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1, Γκραν Πρι Ιταλίας: Ραντεβού στο Ναό της Ταχύτητας

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
3 Σεπτεμβρίου 2020
in FORMULA 1
Formula 1, Γκραν Πρι Ιταλίας: Ραντεβού στο Ναό της Ταχύτητας

Η πιο ξεχωριστή πίστα του πρωταθλήματος της Formula 1. Το είχε πει εξάλλου ο Έντσο Φεράρι, ότι στη Μόντσα διακρίνονται οι πραγματικοί οδηγοί. Mία πίστα που άνοιξε τις πόρτες της το 1922

ADVERTISEMENT

Εκεί λοιπόν στην Ιταλική πίστα ο θίασος της Formula 1 θα δώσει την 8η φετινή παράσταση την Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου.

Η Mόντσα που βρίσκεται βόρεια από την πρωτεύουσα της ιταλικής μόδας, το Μιλάνο, είναι το πιο γρήγορο σιρκουϊ του πρωταθλήματος με τις τελικές να ξεπερνούν τα 360 χλμ./ώρα.

Για την pole-position το ρεκόρ γύρου το σημείωσε ο Ραϊκόνεν το 2018 με Ferrari. Με μ.ω.τ. 263.588 χλμ./ώρα «γύρισε» την πίστα των 5.793 χλμ. με τις 11 στροφές σε 1:19.119.

Στον αγώνα το ρεκόρ το κατέχει ο Μπαρικέλο από το 2004 με Ferrari με χρόνο 1:21.046.

Η υψηλότερη τελική ταχύτητα που έχει αναπτυχθεί στη Μόντσα ήταν το 2005 όταν ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με τη McLaren-Mercedes έγραψε 372.6 χλμ./ώρα κατά τη διάρκεια των δοκιμών, με τη FIA όμως να αναγνωρίζει το ρεκόρ αυτό.

Το 2005 τα μοτέρ στα μονοθέσια της Formula 1 ήταν ατμοσφαιρικά, V10, 3λιτρα με ισχύ γύρω στους 900 ίππους. Σήμερα είναι V6, turbo, 1.6 λίτρων με ισχύ γύρω στους 750 ίππους

Η Pirelli στη διάθεση των οδηγών θα έχει τα εξής P Zero.

Tα άσπρα –σκληρά-P Zero στη γόμα C2, τα κίτρινα –μεσαία-στη γόμα C3 και τα κόκκινα-μαλακά- στη γόμα C4.

Όπως όλα τα Γκραν Πρι μέχρι τώρα, έτσι και αυτό στη Μόντσα θα διεξαχθεί με κλειστές πόρτες και άδειες κερκίδες, έτσι δεν θα δούμε την απίθανη ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι tifosi, οι φίλοι της Ferrari.

Το θρόνο τον μοιράζονται ο Χάμιλτον με τον Σουμάχερ με 5 νίκες, ενώ ο Φέτελ από τους εν ενεργεί οδηγούς έχει 3 νίκες. Το 2019 ο Λεκλεκ είχε ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου χαρίζοντας την πρώτη νίκη στη Ferrari από το 2010.

 

 

 

 

 

 

Tags: MONZA
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS