motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1 – Γκραν Πρι Ιταλίας – FP1: Καλή αρχή για τον Μπότας

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
4 Σεπτεμβρίου 2020
in FORMULA 1

Δυναμικά ξεκίνησε η Mercedes το τριήμερο του ιταλικού Γκραν Πρι, τον αγώνα που γίνεται στην πίστα της Μόντσα, η οποία αποκαλείται ο “ναός της ταχύτητας”.

ADVERTISEMENT

Ο Μπότας ήταν αυτός που βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων με 1:20.703, αφήνοντας τον Χάμιλτον στη δεύτερη θέση. Ακολούθησε τρίτος ο Άλμπον και πέμπτος ο Φερστάπεν, εναλλάξ με τους Κβίατ και Γκασλί, στην τέταρτη και έκτη θέση, αντίστοιχα.

Ο Πέρες ήταν έβδομος και ο Ρικιάρντο ένατος, με τους Νόρις και Σάινθ, να φέρνουν τη McLaren στις θέσεις 8 και 10, αντίστοιχα.

Απογοητευτικές ήταν οι Ferrari για ακόμα μία φορά. Το ταχύτερο μονοθέσιο από τα 6 που έχουν χρησιμοποιούν τον ιταλικό κινητήρα ήταν εκείνο του Λεκλέρκ, ο οποίος δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τον 11ο καλύτερο χρόνο. Όσο για τον Φέτελ, έμεινε προτελευταίος, μπροστά μόνο από τον Λατιφί. Ακόμα και ο νεαρός οδηγός Ρόι Νισάνι που έκανε δοκιμές με τη Williams, χρησιμοποιώντας το μονοθέσιο του Ράσελ, ήταν ταχύτερος του Γερμανού.

Τετ α κε είχε ο Φερστάπεν στο γρήγορο σικέιν που φέρει την ονομασία του Αλμπέρτο Ασκάρι, με την έξοδο του Ολλανδού να προκαλεί ολιγόλεπτη διακοπή στη διαδικασία.

Στα τελευταία λεπτά έξοδο είχε και ο Γκασλί, στη Variante della Rogia (είναι το δεύτερο σικέιν της πίστας).

Tags: FP1MERCEDESMONZAΓΚΡΑΝΔΟΚΙΜΕΣΕΛΕΥΘΕΡΕΣΙΤΑΛΙΑΜΟΝΤΣΑΜΠΟΤΑΣΠΡΙ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS