motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1, Γκραν Πρι Ισπανίας: Στον αστερισμό των στατιστικών στοιχείων

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
17 Αυγούστου 2020
in FORMULA 1
Formula 1, Γκραν Πρι Ισπανίας: Στον αστερισμό των στατιστικών στοιχείων

O 6ος γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης ήταν όπως αποδείχτηκε μια γρήγορη «βόλτα» του Λιούς Χάμιλτον, που όπως και να το κάνουμε είναι μια κλάση μόνο τους.

ADVERTISEMENT

Βέβαια και η Mercedes είναι μια κλάση μόνη της, αλλά όπως αποδείχτηκε την Κυριακή στην Ισπανία ο Χάμιλτον έχει αυτό το κάτι παραπάνω, απέναντι στον ομόσταυλό του, στον τρόπο που οδηγεί το black arrow.

Ας ρίξουμε όμως και μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία που πάντα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον.

35 συνολικά pit-stop έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, και ο Άλμπον ήταν ο μόνος οδηγός που στον αγώνα χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα της Pirelli P Zero με τα άσπρα χαρακτηριστικά, ενώ ένας μόνο οδηγός έκανε τρία pot-stop και αυτός ήταν ο Μπότας.

O Mπότας εκτός ότι έκανε τον ταχύτερο γύρο (1’18’’.183) που καρπώνεται τον έναν βαθμό επιπλέον, σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο (1’19’’.750) και με τα μαλακά «κόκκινα» Pirelli P Zero

Οι Πέρες, Φέτελ, Ρικιάρντο, Οκόν, Μάγκνουσεν, Λεκλέρκ επισκέφθηκαν μια μόνο φορά τα pits.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο συνολικός χρόνος στην πίστα της Βαρκελώνη ήταν σχεδόν 10 λεπτά γρηγορότερος από τον αντίστοιχο του 2014. Το πρώτο έτος της υβριδικής –turbo- εποχής στα μονοθέσια της Formula 1. Αυτό μεταφράζεται ότι ο μέσος χρόνος του γύρου είναι γρηγορότερος από οκτώ δευτερόλεπτα, ανά γύρο.

Τους περισσότερους γύρους με τα «κίτρινα» Pirelli P Zero τους έκανε ο Μάγκνουσεν 37 και με τα «κόκκινα» ο Φέτελ 36 ενώ ο Άλμπον έγραψε στο ταμπλό 22 γύρους με τα «λευκά» P Zero.

 

 

 

 

 

 

Tags: CIRCUIT DE BARCELONA CATALUNIAPIRELLI P ZERO
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS