motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1: Τι ανακοίνωσε το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού;

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
20 Ιουνίου 2020
in FORMULA 1

SPIELBERG, AUSTRIA - JULY 03: The drivers begin their parade lap before the Formula One Grand Prix of Austria at Red Bull Ring the home of Red Bull Racing on July 3, 2016 in Spielberg, Austria. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // AP-1NTUB9QU92111 // Usage for editorial use only //

Λίγες μέρες πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2020 με το Γκραν Πρι της Αυστρίας, η FIA και το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοίνωσαν κάποιες αλλαγές λόγω της ιδιαιτερότητας των συνθηκών.

ADVERTISEMENT

Ξέρουμε ότι η Ομοσπονδία σκοπεύει να αλλάξει τον τρόπο που γίνεται η απονομή των επάθλων, καταργώντας το βάθρο όπως το ξέραμε. Η ανακοίνωση έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό το γεγονός, όμως δεν απαντάει στο ερώτημα ποια διαδικασία θα χρησιμοποιείται για όσο διαρκούν τα έκτακτα μέτρα. Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι η διαδικασία του βάθρου θα γίνεται γνωστή από τον εκάστοτε διευθυντή αγώνα. Βέβαια, αν κάποια στιγμή γίνουν αγώνες με παρουσία θεατών, το βάθρο θα πραγματοποιηθεί κανονικά, όπως το ξέρουμε.

Άλλες αλλαγές αφορούν την εξασφάλιση τήρησης αποστάσεων ανάμεσα στους ανθρώπους των ομάδων. Έτσι, στο grid πριν τον αγώνα πλέον η κάθε ομάδα επιτρέπεται να έχει το πολύ μέχρι 40 άτομα. Αυτός ο αριθμός είναι ακριβώς ο μισός του συνολικού προσωπικού που δικαιούται να έχει στην πίστα κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου.

Ακόμα, καταργούνται όλες οι εκδηλώσεις που γίνονταν πριν την εκκίνηση του κάθε αγώνα, ενώ η έξοδος των pits κλείνει 20 λεπτά πριν την εκκίνηση, αντί για 30 που ήταν μέχρι τώρα.
Τα ελαστικά πρέπει να έχουν τοποθετηθεί στα μονοθέσια το αργότερο μέχρι 5 λεπτά πριν την εκκίνηση, αντί για 3 λεπτά. Όταν θα απομένουν 3 λεπτά για την εκκίνηση δεν επιτρέπεται γύρω από το μονοθέσιο να υπάρχουν περισσότερα από 16 άτομα, τα οποία θα πρέπει και αυτά να αποχωρήσουν στο σήμα των 15 δευτερολέπτων.

Εκτός των παραπάνω μέτρων, έχουν επιβληθεί και άλλα τα οποία ορίζουν ότι οι μηχανικοί στα γκαράζ θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένες αποστάσεις και να χρησιμοποιούν ειδικό εξοπλισμό. Αυτό σημαίνει ότι αρκετές εργασίες θα χρειάζονται περισσότερο χρόνο. Μάλιστα, στη racing Point αναφέρουν ότι μια αλλαγή κινητήρα μπορεί να χρειάζεται ακόμα και τον διπλάσιο χρόνο.

Γι’ αυτό το λόγο, πλέον οι ομάδες έχουν μία ώρα επιπλέον για να δουλέψουν πάνω στα μονοθέσια την Παρασκευή και μία ώρα επιπλέον το Σάββατο, ενώ η απαγόρευση εισόδου πλέον διαρκεί 8 ώρες αντί για 9.
Περισσότερη ευελιξία είχε ζητήσει και η Pirelli, αίτημα το οποίο έγινε δεκτό. Μέχρι πρότινος έπρεπε να ανακοινώνει τις διαθέσιμες γόμες 9 εβδομάδες πριν τον αγώνα όσον αφορά τα ευρωπαϊκά Γκραν Πρι και 15 εβδομάδες πριν τον αγώνα, για τα υπόλοιπα. Πλέον το όριο έγινε δύο εβδομάδες “εκτός αν οριστεί κάτι διαφορετικό από την FIA σε συνεννόηση με την εταιρεία”.

Μία ακόμα αλλαγή είναι ότι όλοι οι οδηγοί θα έχουν την ίδια διαθεσιμότητα ελαστικών και πλέον οι ομάδες δε θα μπορούν να επιλέγουν πόσα σετ επιθυμούν από κάθε γόμα. Η κατανομή θα είναι 2 σετ σκληρής γόμας, 3 μεσαίας και 8 μαλακής. Τυχόν δοκιμές “πειραματικών” ελαστικών θα γίνονται τα πρώτα 30 λεπτά του FP2, αντί για τα τελευταία 30 λεπτά.

Οι αλλαγές αναφέρονται και στους αγωνοδίκες. Πλέον, αν κάποιος αντιμετωπίσει πρόβλημα μετακίνησης και δεν μπορέσει έχει φυσική παρουσία στην πίστα, θα μπορεί να επιτελέσει κανονικά τα καθήκοντά του, δουλεύοντας από το σπίτι.

Λόγω αλλαγών στους κανονισμούς σχετικά με τις δοκιμές αεροδυναμικής, οι ομάδες θα πρέπει να περιμένουν μέχρι την 1 Ιανουαρίου του 2021 για να μελετήσουν σε σήραγγα τα αυτοκίνητα του 2022. Εξαίρεση αποτελούν τα φρένα, για τα οποία μπορούν να κάνουν δοκιμές από τώρα.

Το πρωτάθλημα ξεκινάει στις 3 Ιουλίου, όταν οι κινητήρες θα πάρουν μπροστά για το FP1 στην πίστα του Σπίλμπεργκ.

Πόσο ίδιο ή διαφορετικό θα μας φανεί το άθλημα; πώς θα είναι να μη βλέπουμε κόσμο στις κερκίδες και να μην ανεβαίνουν οι νικητές στο βάθρο;

Συμφωνείτε με τις αλλαγές; Τις συμμερίζεστε ή θεωρείτε ότι είναι υπερβολικές;

Tags: FIAΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥΑΛΛΑΓΕΣΜΕΤΡΑΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ShareTweet
  • Ποιοι Είμαστε
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS