motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Formula 1 – Ferrari: Περισσότερα άλογα για τον αγώνα της Αυστρίας

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
15 Ιουνίου 2020
in FORMULA 1

GP AUSTRIA F1/2019 - DOMENICA 30/06/2019 credit: @Scuderia Ferrari Press Office

Δημοσιεύματα από την Ιταλία αναφέρουν ότι η Ferrari σκοπεύει να φέρει στην Αυστρία, όπου θα γίνει ο πρώτος και ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς, ένα νέο υβριδικό σύνολο με σκοπό να αυξήσει τη διαθέσιμη ισχύ κατά 15 ίππους.

ADVERTISEMENT

Ο κινητήρας που χρησιμοποιούσαν οι Ιταλοί στα τελευταία Γκραν Πρι του 2019 έχει τον κωδικό 061/1. Τώρα, στην Αυστρία η Scuderia θα φέρει τον 062/2. Αυτό το σύνολο ξεκίνησε να αναπτύσσεται πριν από αρκετό καιρό, όμως στην αρχή αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας. Ωστόσο, η μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος βοήθησε ώστε οι μηχανικοί της Ferrari να κάνουν τις απαραίτητες βελτιώσεις, προκειμένου να μπορέσουν να τον χρησιμοποιήσουν.

Στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης η ιταλική ομάδα ήταν τρίτη σε δυναμικότητα. Παίρνοντας ως δεδομένο ότι αυτή ήταν η πραγματική απόδοση της SF1000 και οι Ιταλοί δεν “έπαιζαν κρυφτό”, αναμένεται να βρίσκονται και πάλι στην ίδια θέση για δύο βασικούς λόγους.

Ο ένας είναι ότι και οι άλλες δύο ομάδες είχαν χρόνο ώστε να βελτιώσουν μονοθέσιο και κινητήρα. Ο άλλος είναι ότι οι αεροδυναμικές βελτιώσεις που έχουν σχεδιαστεί για την SF1000 δε θα εμφανιστούν όλες στην πίστα του Σπίλμπεργκ, καθώς ο χρόνος από το άνοιγμα του εργοστασίου μέχρι τον αγώνα δεν είναι αρκετός ώστε να κατασκευαστούν όλα τα απαραίτητα ανθρακονημάτινα τμήματα, ενώ και τα νέα μέτρα ασφαλείας λόγω της πανδημίας δε βοηθούν στην ταχεία συνεργασία με τους προμηθευτές.

Πλέον το διάστημα μέχρι τις 3 Ιουλίου που θα ξεκινήσει το FP1 για το Γκραν Πρι της Αυστρίας είναι περίπου μισός μήνας, οπότε δεν αργεί η στιγμή που θα δούμε στην πίστα την πραγματική δυναμική του κάθε μονοθεσίου.

Tags: FERRARISCUDERIAΑΓΩΝΑΣΑΛΟΓΑΑΥΣΤΡΙΑΓΚΡΑΝΙΠΠΟΙΚΙΝΗΤΗΡΑΣΠΡΙΣΥΝΟΛΟΥΒΡΙΔΙΚΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS