Formula 1: ‘Εγιναν δύο οι αγώνες που κινδυνεύουν

11 Ιανουαρίου 2021

Μετά τον αγώνα της Αυστραλίας, σε κίνδυνο βρίσκεται και εκείνος της Κίνας, ο οποίος αποτελεί την τρίτη στάση στο πρωτάθλημα του 2021, σύμφωνα με το καλεντάρι που ισχύει αυτή τη στιγμή.

Με την πανδημία να ξεκινάει από την Κίνα, το Γκραν Πρι στη Σανγκάη ήταν το πρώτο που ακυρώθηκε (αρχικά είχε αναβληθεί και στη συνέχεια ακυρώθηκε).

Φέτος, το Κινεζικό Γκραν Πρι είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 9-11 Απριλίου. Αν και ακόμα είμαστε στα μέσα Ιανουαρίου, ο διοργανωτής του αγώνα επιβεβαίωσε επίσημα ότι υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες για το κατά πόσον θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, τουλάχιστον στις ημερομηνίες που έχει προγραμματιστεί.

Ο επικεφαλής της εταιρείας που αναλαμβάνει την οργάνωση του αγώνα, Γιμπίν Γιανγκ, ανέφερε ότι πραγματοποιούνται βιντεοσυνομιλίες με τους ανθρώπους της Formula 1 κάθε εβδομάδα και συμπλήρωσε ότι η πραγματοποίηση του αγώνα στο πρώτο μισό του 2021 δείχνει αρκετά δύσκολη. Κατά συνέπεια, ο Γιανγκ προτείνει την αλλαγή ημερομηνίας για τον αγώνα της χώρας του.

Μάλιστα, πρόκειται για μια ιδέα την οποία έχει προτείνει επίσημα στη Formula 1.

Αν αυτό συμβεί, το τριήμερο 9-11 Απριλίου θα είναι ελεύθερο για την είσοδο κάποιου άλλου αγώνα, μαζί με το τριήμερο 23-25 Απριλίου, όπου θα γινόταν το Γκραν Πρι του Βιετνάμ. Οι δύο αγώνες που θα μπορούσαν να προγραμματιστούν σε αυτές τις ημερομηνίες είναι στην πίστα του Πορτιμάο (στην Πορτογαλία) και σε εκείνη της Ίμολα (στην Ιταλία). Πρόκειται για δύο πίστες τις οποίες η Formula 1 επισκέφτηκε στο ιδιαίτερο πρόγραμμα που δημιουργήθηκε για το 2020, οπότε υπάρχει η απαραίτητη ετοιμότητα για να γίνει και πάλι αγώνας εκεί.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις, στις 9-11 Απριλίου θα τοποθετηθεί το Γκραν Πρι της Πορτογαλίας, με εκείνο της Ίμολα να πηγαίνει για τις 23-25 του ίδιου μήνα.

Βέβαια, η μετακίνηση της Κίανς και της Αυστραλίας στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος αποτελεί πολύ μεγάλο πονοκέφαλο.

Ανάμεσα στη λήξη του καλοκαιρινού διαλείμματος και τον τελευταίο αγώνα, εκείνον του Αμπού Ντάμπι, υπάρχουν μόνο τέσσερα κενά τριήμερα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν πολλές αλλαγές, ώστε να μπουν ακόμα δύο αγώνες.

Από την αρχή της πανδημίας η Κίνα έχει ακυρώσει σχεδόν κάθε διεθνή αθλητική εκδήλωση. Μεταξύ αυτών είναι και το Sanya ePrix για το πρωτάθλημα Formula E. Θεωρητικά όλες αυτές θα μπορούσαν να πάνε στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, όμως ο Γιανγκ αναφέρει ότι αυτό είναι σχεδόν αδύνατο, καθώς πολλές θα αλληλοκαλύπτονταν, ενώ θα απαιτούνταν και πολύ μεγάλοι πόροι.

Μένει να δούμε τι αποφάσεις θα παρθούν. Το θετικό είναι ότι πλέον υπάρχει εμπειρία και γνώση. Έτσι, δε θα έχουμε εικόνες όπως του 2020, όταν ο αγώνας της Αυστραλίας ακυρώθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, με τους θεατές να βρίσκονται ήδη έξω από τις πύλες της πίστας.

Στην εικόνα μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα στην αρχική του μορφή.

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 0
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 11 Ιανουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

Πρίγκηπες στο Μόντε Κάρλο Οζιέ-Ινγκρασιά με Toyota Yaris WRC

H πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το ράλι Μόντε Κάρλο, είχε τη σφραγίδα των Οζιέ-Ινγκρασιά, με Toyota Yaris WRC. Ήταν η 8η νίκη του Γαλλικού πληρώματος, 4η με  διαφορετική ομάδα. Με Volkswagen Polo WRC 2013,2014, 2015, 2016, Ford Fiesta WRC 2017, 2018, Citroen...

Διαβάστε Περισσότερα
Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Yπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας: Νέες οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού, οι περιορισμοί συνεχίζονται

Μέχρι την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 συνεχίζονται οι περιορισμοί στις αεροπορικές μετακινήσεις εσωτερικού για λόγους προστασίας επιβατών και πολιτών από την νόσο Covid-19. Ειδικότερα, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοινώνει στο επιβατικό κοινό την παράταση,...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Το GR Yaris και σε ρόλο πλοηγού

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris έχει το ρόλο του τελευταίου πλοηγού αυτοκινήτου για το ράλι Μόντε Κάρλο, πριν τα πληρώματα αρχίσουν τη μάχη με τα χρονόμετρα στις Ειδικές Διαδρομές. Σε αποκλειστικά 2θυρο αμάξωμα, με 3κύλινδρο μοτέρ turbo 1.6 λίτρων, απόδοσης 261...

Διαβάστε Περισσότερα