Ford: Τα νέα προσόντα στο βιογραφικό του Transit Connect

26 Οκτωβρίου 2020

Όπως κάθε σωστός επαγγελματίας που οφείλει να βελτιώνεται διαρκώς στην εργασία του, έτσι και το Ford Transit Connect δεν παραμένει στάσιμο, αλλά εξελίσσεται.

Σύμφωνα λοιπόν με τη μπλε οβάλ εταιρεία το ελαφρύ επαγγελματικό της όχημα απέκτησε μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά. Αρχικά να πούμε ότι πλέον το μικτό βάρος του Transit Connect φτάνει μέχρι και τα 2.501 κιλά, ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του τα 982 κιλά (αύξηση κατά 79 κιλά), επιτρέποντας έτσι στον επαγγελματία οδηγό να αυξήσει την παραγωγικότητα του μεταφέροντας βαρύτερα φορτία. Για την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου η Ford κατήργησε την επιλογή του διπλού καθίσματος συνεπιβάτη.

Ο γνωστός τώρα πετρελαιοκινητήρας 1.5 EcoBlue που τροφοδοτεί το Transit Connect, έπειτα από δοκιμές, έλαβε έγκριση από τη Ford, ώστε να μπορεί πλέον σε ορισμένες αγορές, όπως η Σουηδία, να καταναλώνει και υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο (HVO). Το εν λόγω βιοκαύσιμο βασίζεται στα χρησιμοποιημένα ορυκτέλαια.

 

 

 

Αυτά μπορεί να προέρχονται από χρησιμοποιημένο μαγειρικό έλαιο, το οποίο συλλέγεται από εστιατόρια και κουζίνες σπιτιών. Το όφελος του σε σύγκριση με το ορυκτό πετρέλαιο κίνησης είναι ότι συμβάλει στην βελτίωση της ποιότητας του αέρα, με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται σημαντικά έως και 90% σε σύγκριση με το κανονικό πετρέλαιο κίνησης. Για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου το Transit Connect φόρεσε νέα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Στη γκάμα του Transit Connect προστίθεται η έκδοση Limited, η οποία μέχρι τώρα προσφέρονταν μόνο σε Βρετανία και Ιρλανδία, ενώ προσφέρει ζάντες 16 ιντσών, πλευρικούς καθρέπτες, εξωτερικές χειρολαβές και χαμηλότερα πλευρικά τμήματα βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Επίσης περιλαμβάνει θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων.

 

 

 

 

Η διάθεση του ανανεωμένου Transit Connect θα ξεκινήσει στα μέσα του ερχόμενου Νοεμβρίου.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 26 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα