Ford Puma-Fiesta: Πώς βελτιώνουν το ήπιο υβριδικό σύστημα;

17 Φεβρουαρίου 2021

Ford

Μια ακόμα επιλογή προσθέτει η Ford στην πλούσια γκάμα των δημοφιλών Puma και Fiesta. Ποια είναι αυτή; Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο πλέον θα συνδυάζεται και με τα ήπια 48βολτα υβριδικά συστήματα των δυο μοντέλων.

Σύμφωνα λοιπόν με την Ford ο 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ή 155 ίππων παύει να έχει για αποκλειστικό του ταίρι το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Τα οφέλη από το πάντρεμα του ήπιου υβριδικού συστήματος με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρκετά. Αρχικά η οδήγηση μέσα στην πόλη γίνεται πιο άνετη και ξεκούραστη.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το Puma ST-Line X και ST-Line Vignale με το εν λόγω αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτουν και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων. Η κλιμάκωση του αυτόματου κιβώτιου στο πρόγραμμα Sport αλλάζει για πιο δυναμική οδήγηση.  Επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να διατηρεί το «χιλιάρη» βενζινοκινητήρα EcoBoost Hybrid στο βέλτιστο εύρος στροφών λειτουργίας του, για μέγιστη αποδοτικότητα.

 

Ford Kuga 1.5 ST-Line: Τα δύο αρχικά που κάνουν τη διαφορά

 

Παράλληλα το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει τώρα τη λειτουργία Stop&Go στο σύστημα Adaptive Cruise control. Έτσι το όχημα μπορεί να σταματά εντελώς μόνο του σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και να εκκινεί πάλι μόνο όταν ξεκινήσει το προπορευόμενο όχημα, αρκεί η στάση να μη διαρκέσει πάνω από 3 δευτ.

Σημειώστε ακόμα ότι με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ο οδηγός μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να ενεργοποιήσει τον κινητήρα εξ αποστάσεως. Τα Puma και Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid με το αυτόματο 7αρι κιβώτιο ταχυτήτων υπόσχονται χαμηλότερες εκπομπές C02 μέχρι και 5%, σε σύγκριση με τους απλούς βενζινοκινητήρες EcoBoost του 1.0 λίτρου.

Βελτιωμένη επιτάχυνση έως 4% «δηλώνει» ότι έχει το με το αυτόματο κιβώτιο το Puma 1.0 EcoBoost Hybrid των 125 ίππων. Η Ford ανακοινώνει ότι το ισχυρότερο Puma 1.0 EcoBoost Hybrid των 155 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δευτ.

Υπενθυμίζουμε ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα των Puma και Fiesta ενσωματώνει μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας, που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια για την παροχή πρόσθετης ροπής, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 17 Φεβρουαρίου 2021

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Volkswagen: Νέο μικρό ηλεκτρικό στον ορίζοντα

Ένα νέο μικρό ηλεκτρικό μοντέλο σκοπεύει να κατασκευάσει τα επόμενα χρόνια η Volkswagen, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Ralf Brandstätter. Η Volkswagen με αυτό το νέο μικρό μοντέλο θέλει να πετύχει δύο στόχους ταυτόχρονα. Από τη μία θα φέρει την...

Διαβάστε Περισσότερα
Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Skoda Voiturette A-Enyaq iV: Απόσταση 116 ετών και 15 εκατομμυρίων

Το μακρινό 1905 οι ιδρυτές της Skoda, Βάτσλαφ Λάουριν και Βάτσλαφ Κλέμεντ, αποφάσισαν να σταματήσουν την κατασκευή ποδηλάτων. Το επόμενο βήμα τους ήταν η ενασχόληση με τις μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα. Την ίδια χρονιά κατασκεύασαν το πρώτο τους όχημα, το Voiturette...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Formula 1-Williams: Η νέα FW43B, το ιδιαίτερο livery και ο hacker

Την FW43B, δηλαδή το μονοθέσιο του 2021 παρουσίασε η Williams όμως επρόκειτο για μια διαφορετική παρουσίαση, για όλους τους λάθος λόγους. Αρχικά το livery είναι αρκετά ιδιαίτερο και θα κάνει το μονοθέσιο αρκετά ξεχωριστό στα μάτια του κοινού. Το μόνο για το οποίο...

Διαβάστε Περισσότερα