H Shelby έκανε πάλι το θαύμα της με την έκδοση GT350 του κορυφαίου Ford Mustang, που φτάνει τους 800 και πλέον ίππους.
Το πιο σημαντικό ίσως στοιχείο πως οι 810 ίπποι είναι αμιγώς… θερμικοί. Δεν υπάρχει δηλαδή κανενός είδους ηλεκτρικής υποβοήθησης, παραμένοντας ένα γνήσιο muscle car παλαιάς κοπής.

Άλλωστε πίσω στο 1965 ο Caroll Shelby μεταόρφωσε το αυθεντικό Mustang σε ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, με τον V8 κινητήρα του να φτάνει τις 8.250 σ.α.λ.
Ford Mustang Shelby GT350: V8 5.0 λίτρων με τούρμπο
Το Shelby GT350 βασίζεται προφανώς στην κορυφαία έκδοση του Mustang με τον V8 κινητήρα των 5.0 λίτρων, που με τη βοήθεια μηχανικής υπερτροφοδότησης (compressor) η ισχύς ξεπερνάει τους 800 ίππους. Τα καλά νέα όμως δεν σταματούν εδώ, καθώς το Shelby GT350 διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, με την κίνηση φυσικά να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Όσοι βέβαια το επιθυμούν, μπορούν να επιλέξουν την αυτόματη έκδοση με το κιβώτιο των 10 σχέσεων.

Εκτός από την προσθήκη του μηχανικού συμπιεστή, ο κινητήρας διαθέτει νέα, πιο ελεύθερη εξάτμιση, ενώ επεμβάσεις έγιναν στην ανάρτηση, με ρυθιζόμενες αντιστρεπτικές μπροστα/πίσω και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 2.5 εκατοστά.
Εκτός από την «απλή» έκδοση GT350, η Shelby δημιούργησε και μία ακόμα πιο ακραία, την GT350R, με την ισχύ να φτάνει τους 830 ίππους και αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Στην έκδοση R η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη της JRi, καθώς προορίζεται κυρίως για χρήση σε πίστα, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει και στο πλαίσιο από την Alcon Racing.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό σε πόσες μονάδες θα κατασκευαστεί η έκδοση Shelby GT350 και αν θα είναι περισσότερες από τις 562 του αυθεντικού μοντέλου του 1965. Το σίγουρο για την ώρα είναι πως θα κατασκευαστούν μόνο 36 GT350R