Οι αγώνες είναι κάτι το πολύ περίεργο και καλύτερη απάντηση είναι ότι πάρα το γεγονός ότι η Ford έχει σταματήσει την παραγωγή του Fiesta, εντούτοις το αγωνιστικό Fiesta Rally2 δεν έχει πει ακόμα το αντίο σύμφωνα με τον Sesks.
O Martin Sesks, ο Λετονός επίσημος οδηγός της M-Sport με περιορισμένο πρόγραμμα, εμφανίστηκε στις ειδικές διαδρομές του Rally Serras de Fafe πρώτος γύρος του πρωταθλήματος Πορτογαλίας απέναντι σε δύο πολύ βαριά ονόματα, στους Kris Meek και Dany Sordo, επίσημες συμμετοχές της Toyota Espana και Hyundai Espana αντίστοιχα με τα σύγχρονα Yaris Rally2 και i20 Rally2, στο τιμόνι ενός Fiesta Rally2 από τον στάβλο της M-Sport.
Ήταν μια κίνηση του Sesks για να προπονηθεί και να γνωρίσει καλύτερα τους δρόμους εν όψει του δεύτερου ραντεβού του στο WRC, στο τιμόνι του Puma Rally1 by M-Sport.
Συμμετέχοντας με ένα Fiesta Rally2 της M-Sport εφοδιασμένο με ελαστικά Hankook, αντιμετώπισε στα ίσια τον Meeke και έβαλε όλους τους άλλους στα σχοινιά, δείχνοντας ότι το Fiesta Rally2 μόνο ξεπερασμένο δεν είναι.
Στις διεθνείς σειρές, όπως στην Ιταλία κυρίως, το πιο δημοφιλές είναι σίγουρα το Skoda Fabia RS Rally2, το οποίο θα πρέπει σύντομα να παρουσιάσει μια νέα εξέλιξη, αλλά και το Toyota Yaris Rally2 προσελκύει επίσης το ίδιο ενδιαφέρον, από πληρώματα που δεν ανήκουν σε εργοστασιακές συμμετοχές, ή ομάδες δορυφόρους.
Πολύ λιγότερο ενδιαφέρον δίνεται στα άλλα αυτοκίνητα, και ιδιαίτερα στο Ford Fiesta Rally2 που θεωρείται ξεπερασμένο, επειδή η M-Sport αφιερώνει λίγη προσοχή και περιορισμένη ανάπτυξη, που έχει σαν αποτέλεσμα να θεωρείτε ξεπερασμένο.
Ford Fiesta Rally2: Στα χέρια του Sesks πετούσε
Ίσως όμως η πλήρης παραμέληση του ανθρώπινου παράγοντα ( οδηγού δηλαδή top στο WRC2) συνέβαλε ακόμη περισσότερο στην αρνητική αφήγηση, του συγκεκριμένου αυτοκινήτου
Ή M-Sport δεν επένδυσε ( και πώς να επενδύσει άμα η μαμά εταιρία κοιτάει τα αστέρια, καθώς το μοντέλο είναι εκτός παραγωγής, άρα δεν υπάρχει εμπορικό ενδιαφέρον ) και από πέρσι δεν έχει top driver για να αποδείξει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι ξεπερασμένο.
Αυτό που απέδειξε στο rally Serras Fafe ο Sesks οδηγώντας το Fiesta Rally 2
Τα έβαλε με τα πολύ πιο σύγχρονα Yaris Rally2, i20 Rally2, ήταν ταχύτερος σε τρεις ειδικές διαδρομές και πήρε κεφάλι στον αγώνα από τον νικητή Meeke, πριν εγκαταλείψει από τιμόνι. Το Fiesta Rally2 λοιπόν στα χέρια του Sesks σε δύσκολες ειδικές διαδρομές απέδειξε ότι μόνο ξεπερασμένο δεν είναι. Ότι εγκατέλειψε από τιμόνι είναι μέρος των αγώνων.
Η επιλογή του Sesks να συμμετάσχει με Hankook είναι απόδειξη της προθυμίας του να μάθει τα νέα ελαστικά του WRC. Εκπληκτικά υψηλές επιδόσεις αλλά με διαφορετικές συμπεριφορές στο φρενάρισμα, στο drifting όπως σχολίασε ο Λετονός.
Η επιθυμία του να αγωνιστεί παντού και να δοκιμάσει τον εαυτό του, σημειώνοντας εντυπωσιακές επιδόσεις όπως οι τρεις διαδοχικά ταχύτεροι χρόνοι που του επέτρεψαν να προσπεράσει τον Meeke στον αγώνα της Πορτογαλίας, είναι κάτι που πρέπει να αξιοποιήσει η M-Sport.
Η παροχή ενός Fiesta Rally2 για το WRC2 με τον Sesks θα αντιπροσώπευε ένα ασήμαντο κόστος, σε σύγκριση με αποτελέσματα ικανά να κάνουν ξανά ελκυστικό ένα αυτοκίνητο που παραδόθηκε άνευ όρων.
Πρώτα από όλα για την ίδια την M-Sport.