Ford Fiesta – Opel Corsa – Seat Ibiza: Sport εκδόσεις στα ίδια χρήματα! Ποιο διαλέγω;

26 Οκτωβρίου 2020

Τα τουρμπάτα 1.000άρια έχουν ήδη αποδείξει την αξία τους και αποκτήσει φανατικό fan club. Μάλιστα, διαθέτουν και sport εκδόσεις που δυναμιτίζουν ακόμη περισσότερο την ατμόσφαιρα καθώς φέρνουν πάνω από 115 ίππους με εντυπωσιακή εμφάνιση αλλά κατανάλωση ατμοσφαιρικού.

Συγκρίνουμε την μαγική τριάδα της κατηγορίας. Ford Fiesta ST-Line 125 PS vs Opel Corsa GS-Line 130 PS vs Seat Ibiza FR 115. Όλα τουρμπάτα, όλα στις σπορ εκδόσεις τους και όλα στα 17.500 ευρώ.

 

Ford Fiesta ST-Line 1.0  125 PS – τιμή 17.400 ευρώ

Το απόλυτο fun to drive μικρό της αγοράς, πλέον δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Το Fiesta καταφέρνει να ξεχωρίσει τόσο με την εμφάνιση, όσο και με το οδηγικό του DNA. Εκλεπτυσμένο και χωρίς να προκαλεί, στην ST-Line έκδοση του, αποκτά 17άρες ζάντες, σπορ πινελιές (κόκκινες ραφές – νέα πεντάλ) αλλά και 3 προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης. Ξεχωρίζει για την οδηγοκεντρική του καμπίνα, hi-tech highlight της οποίας αποτελεί η 8άρα οθόνη αφής, του συστήματος SYNC3. Πλήρης συνδεσιμότητας, κάμερα οπισθοπορείας και όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας, σε μία καμπίνα που σε αγκαλιάζει και σε γοητεύει με την ησυχία της. Ο κινητήρας των 1.000κ.εκ. και 125 ίππων, διαθέτει ροπή στα 170Nm, και καταφέρνει να βρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, το 0-100 έρχεται σε 9.9δευτ., η μέση κατανάλωση στα 6.5λτ./100χλμ. ενώ ο χώρος αποσκευών απλά ικανοποιητικός στα 292λίτρα. Εκεί που διακρίνεται το Fiesta (ειδικά στην έκδοση ST-Line λόγω σπορ ανάρτησης) είναι το απίστευτα ξυραφένιο τιμόνι του και η συμπεριφορά του συνόλου. Απόλυτα fun to drive βάζει τον οδηγό στο επίκεντρο, υπακούει σε κάθε εντολή και πραγματικά προσφέρει ίσως την καλύτερη οδηγική απόλαυση στην κατηγορία.

 

Opel Corsa GS-Line 1.2  130 PS – τιμή 17.350 ευρώ

Η 6η γενιά του αγαπημένου μικρού διαθέτει και την κορυφαία έκδοση GS-Line, για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω. Το εντυπωσιακό νέο σύνολο, «πατάει» στην ανανεωμένη πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA, και έρχεται να συνδυάσει την κομψότητα με μερικές σπορ πινελιές. Ένα ελαφρώς κουπέ αυτοκίνητο που λέει ναι στην διχρωμία, στη διπλή νίκελ απόληξη της εξάτμισης, αλλά και σε σπορ καθίσματα. Ο σπορ εσωτερικός του διάκοσμος ξεχωρίζει από τα κόκκινα στοιχεία, την 7άρα οθόνη αφής και την αίσθηση ευρυχωρίας που έρχεται να ολοκληρώσει όμορφα ο χώρος αποσκευών των 309 λίτρων. Στην GS-Line έκδοση εφοδιάζεται αποκλειστικά με τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 130 ίππων και 230Nm ροπής, όπως και με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Τα νούμερα έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτή την επιλογή καθώς το 0-100 έρχεται σε 9.1 δευτ. η τελική ξεπερνά τα 205χλμ./ώρα, ενώ η μέση πραγματική κατανάλωση είναι λίγο πάνω από τα 7λτ./100χλμ Το Corsa μπορεί να μην έχει την fun to drive αίσθηση του Fiesta, όμως παρέχει ποιότητα κύλισης που συγκρίνεται μόνο με μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα, φοβερή ηχομόνωση, ενώ θα φιλτράρει με μεγάλη ευκολία, ακόμα και τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος.

 

Seat Ibiza FR 1.0  115 PS – τιμή 17.490 ευρώ ( 16.740 ευρώ με την έκπτωση)

Η τελευταία γενιά του SEAT Ibiza έχει κερδίσει κοινό και κριτικούς. Πατώντας στη πλατφόρμα MQB A0 του ομίλου, εντυπωσιάζει τόσο με την ιδιαίτερα αιχμηρή του εμφάνιση, όσο και με την εντυπωσιακή ευρυχωρία του. Στηρίζοντας τα τριγωνικά σχήματα, στην έκδοση FR αποκτά τόσο φιμέ κρύσταλλα όσο και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό (συστήματα ασφαλείας, διζωνικό κλιματισμό κ.α.), ενώ παράλληλα διαθέτει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών εκ των τριών, στα 355 λίτρα. Κάτω από το καπό του υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.000άρης TSI των 115 ίππων και 200Nm ροπής, ο οποίος εντυπωσιάζει με το νεύρο που αποδίδει. Το 0-100 έρχεται σε 9.3 δευτ. η μέση κατανάλωση να φλερτάρει με τα 7λτ./100χλμ. την ώρα που η συγκεκριμένη έκδοση έρχεται και με έκπτωση, ρίχνοντας τη τιμή στα 16.740 ευρώ. Το Ibiza καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στους δύο κόσμους των Fiesta και Corsa. Με καλή ποιότητα κύλισης, ευρύχωρη καμπίνα και ουδετερότητα στο δρόμο, μπορεί από την μία να φέρει εις πέρας μέχρι και οικογενειακά βάρη, από την άλλη σε μια στριφτερή διαδρομή να προσφέρει μερικά χαμόγελα στον οδηγό του.

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 26 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα