Flyover: Ο περιφερειακός τη Θεσσαλονίκη που θα αλλάξει τη μετακίνηση

11 Σεπτεμβρίου, 2020

Ξεκίνησε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού  της Θεσσαλονίκης (Flyover), μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες από την παρουσίαση του σχεδίου για το ιδιαίτερα σημαντικό αυτό έργο.

Συγκεκριμένα, υπεγράφη υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, η έγκριση των τευχών για την πρόσκληση της πρώτης φάσης της προεπιλογής των συμμετεχόντων στον διαγωνισμό. Η πρόσκληση δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 4-6 μήνες.

Η Β’ φάση του διαγωνισμού προβλέπεται να ξεκινήσει αμέσως μετά, με την κατάθεση των προσφορών, και να ολοκληρωθεί εντός του 2021, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου.

Πρόκειται για ένα «δρόμο πάνω από το δρόμο», τη μεγαλύτερη εναέρια οδό στην Ελλάδα, με συνολικό μήκος έργου 13 χιλιόμετρα, που περιλαμβάνει την κατασκευή μιας υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου, μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, καθώς και 9 ανισόπεδους κόμβους και 3 νέες σήραγγες. Ο νέος δρόμος θα αποτελείται από τέσσερις λωρίδες, δύο -συν τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ)- ανά κατεύθυνση.

Το εκτιμώμενο κόστος υλοποίησης του έργου είναι 370 εκ. ευρώ.

«Το Flyover, αυτός ο αυτοκινητόδρομος – στολίδι, που όμοιος του δεν θα υπάρχει πουθενά αλλού στην Ελλάδα, αποτελεί έναν από τους τρεις άξονες του σχεδίου μας για τη συμπρωτεύουσα, μαζί με το Μετρό Θεσσαλονίκης και την αντιμετώπιση του προβλήματος του ΟΑΣΘ» τόνισε ο κ. Καραμανλής σε δηλώσεις του.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι πρόκειται για έναν οδικό άξονα υψηλών προδιαγραφών που θα έχει σημαντικά οφέλη για την πόλη της Θεσσαλονίκης και για όλη την ευρύτερη περιοχή, σε όλα τα επίπεδα.  Τέλος στη συμφόρηση της Περιφερειακής Οδού, πιο γρήγορες και κυρίως ασφαλείς μετακινήσεις, απόλυτος σεβασμός στο περιβάλλον, πιο εύκολη πρόσβαση από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη αλλά και από και προς γειτονικές πόλεις και κρίσιμους προορισμούς.

«Σήμερα ο δείκτης θνησιμότητας στην Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης είναι 12 φορές μεγαλύτερος σε σχέση με την Αττική Οδό στην Αθήνα και ο δείκτης τραυματισμών σχεδόν 14 φορές μεγαλύτερος. Ο νέος αυτοκινητόδρομος λοιπόν δεν θα βελτιώσει απλώς την καθημερινή ζωή στη Θεσσαλονίκη, αλλά και θα σώσει ζωές», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Έχω πει πολλές φορές ότι στη Θεσσαλονίκη χρωστάμε, όλες οι κυβερνήσεις. Και ήρθε η ώρα να ξεπληρώσουμε σιγά σιγά αυτό το χρέος».

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 11 Σεπτεμβρίου 2020

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Formula 1, pista di Fiorano: Οι αυριανοί πρωταθλητές πήραν γεύση από Ferrari F1

Formula 1, pista di Fiorano: Οι αυριανοί πρωταθλητές πήραν γεύση από Ferrari F1

H τέταρτη 30 Σεπτεμβρίου ήταν μια ξεχωριστή μέρα στην πίστα του Φιοράνο στο Μαρανέλο. Εκεί τρείς νέοι οδηγοί της Ferrari Drive Academy, μιας κοψιάς καθώς και οι τρείς ήταν 21 ετών, ο Ρόμπερτ Σβάρτσμαν, ο Κάλουμ Ιλοτ και ο Μικ Σουμάχερ, έζησαν μια μοναδική εμπειρία....

Διαβάστε Περισσότερα
Jaguar-Land Rover: Τι είναι το υλικό ECONYL στις επενδύσεις;

Jaguar-Land Rover: Τι είναι το υλικό ECONYL στις επενδύσεις;

Η ποιότητα των υλικών και υφασμάτων στα εσωτερικά των Jaguar-Land Rover ήταν πάντα υψηλή, ωστόσο οι βρετανικές εταιρείες επιθυμούν να καταστούν πιο βιώσιμες και φιλικότερες προς το περιβάλλον ακόμα και σε αυτόν τον τομέα. Για το λόγο αυτό αποφάσισαν να συνεργαστούν με...

Διαβάστε Περισσότερα
Skoda Kodiaq: Όταν η ιατρική βοήθεια δεν έρχεται με ελικόπτερο

Skoda Kodiaq: Όταν η ιατρική βοήθεια δεν έρχεται με ελικόπτερο

Μια σημαντική αποστολή αναλαμβάνει το Skoda Kodiaq, καθώς θα βοηθάει ανθρώπους που έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής υποστήριξης. Σύμφωνα με τη τσέχικη εταιρεία λοιπόν το μεγαλύτερο SUV από τη γκάμα της εντάχθηκε στο στόλο της Great Western Air Ambulance. Πρόκειται για μια...

Διαβάστε Περισσότερα