motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Ferrari: Το κρυφό μοντέλο της, που δεν παραδεχόταν για… 18 χρόνια!

Γιώργος Παλληκάρης by Γιώργος Παλληκάρης
30 Σεπτεμβρίου 2021
in CARS, SUPER CARS
Ferrari: Το κρυφό μοντέλο της, που δεν παραδεχόταν για… 18 χρόνια!

Ο λόγος για μία από τις πιο σπάνιες Ferrari που φτιάχτηκε ποτέ και πέρασε τη γραμμή παραγωγής μόλις 6 φορές. Η Ferrari F90 Testarossa Speciale αποτελεί το παιδί της ιταλικής φίρμας, που δεν αναγνωρίστηκε για 18 χρόνια. Γιατί όμως;

Η ιστορία ξεκινά το μακρινό 1988 όταν ο Σουλτάνος του Μπρουνέι έστειλε τον αδερφό του στον οίκο Pininfarina για να παραδώσει αυτοπροσώπως μία εντυπωσιακή παραγγελία, την οποία ανέλαβε ο επικεφαλής Enrico Fumia, Η μυστικοπάθεια ήταν τέτοια που δεν γνώριζαν την ύπαρξη της συμφωνίας αυτής ούτε τα κεντρικά της φίρμας.

ADVERTISEMENT

Και οι 6 παραγγελία του Σουλτάνου

Το συγκεκριμένο μοντέλο όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν άλλαξε το παραμικρό σε σχέση με την Testarossa. Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησε τον 4.9λτ. κινητήρα απόδοσης 396 ίππων και 490 Nm ροπής με πίσω κίνηση, ενώ όλο το σύνολο είναι πάν στο ίδιο σασί. Οι ομοιότητες όμως τελειώνουν εδώ καθώς στο θέμα της σχεδίασης όλα αλλάζουν.

Όλα αλλάζουν καθώς ο απεσταλμένος του Σουλτάνου ήταν παρών και έδινε οδηγίες σε κάθε βήμα για το πώς θέλει κάθε κομμάτι. Σύμφωνα με δηλώσεις του Fumia, ήταν το πιο περίπλοκο και δραματικό project που ανέλαβε και έφερε ποτέ εις πέρας.

Για ένα σύνολο που φτιάχτηκε συνολικά 6 φορές και που ποτέ δεν έφυγε από το γκαράζ του Σουλτάνου, αν και φήμες λένε ότι εθεάθη μία φορά στο Μονακό.

Δεν είναι εύκολο να αποφασίσεις εάν το σύνολο είναι όμορφο ή όχι, είναι όμως ξεκάθαρα ιδιαίτερο. Targa οροφή, σφηνοειδές εμπρός μέρος, η αεροτομή ψηλά και τα φωτιστικά σώματα, σημιουργούν ένα μοναδικό σύνολο.

Τώρα γιατί έκανε 18 χρόνια η Ferrari να παραδεχθεί το συγκεκριμένο project κανείς δεν ξέρει. 

Tags: FERRARI
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS