FCA και PSA: Έτοιμη να ανάψει το πράσινο φως για τη Stellantis η Ευρωπαϊκή Ένωση

27 Οκτωβρίου 2020

Ένα βήμα πριν την έγκριση της συγχώνευσής τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκονται οι FCA και PSA. Από τη συγχώνευση θα δημιουργηθεί η Stellantis, η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη πληροφόρηση. Ωστόσο, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η Ευρωπαϊκή Ένωση ζήτησε κάποιες αλλαγές ώστε να δώσει τη συγκατάθεσή της. Η βασικότερη ήταν ότι οι FCA και PSA θα βοηθήσουν την Toyota. Η Peugeot παράγει αυτή τη στιγμή τα βαν των Ιαπώνων σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που θέλει η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι να αυξηθεί ο ρυθμός παραγωγής και αυτά τα μοντέλα να πωλούνται σχεδόν σε τιμές κόστους.

Μετά από αυτή και κάποιες μικρότερες αλλαγές, φαίνεται ότι οι αρχές θα έχουν ανάψει το πράσινο φως μέχρι το τέλος του έτους, ενώ η ίδια η εταιρεία είχε θέσει ως στόχο να τα έχεις καταφέρει μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου.

 

Νέο SUV για την Alfa Romeo, μέσω της Stellantis

 

Πέραν της έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι FCA Και PSA ανακοίνωσαν τη σύσταση του διοικητικού συμβουλίου της Stellantis. Σε αυτό θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει την ίδια θέση στην PSA, καθώς και εμβληματικές προσωπικότητες όπως οι Αντρέα Ανιέλι, Τζον Έλκαν και Ρομπέρ Πεζό.

Πριν από αυτό είχαν συμφωνήσει ότι θα μοιράσουν ένα ειδικό μέρισμα, με το οποίο θα εξοικονομήσουν 2.6 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ως Stellantis θα εξοικονομούν 5 δισεκατομμύρια ευρώ/έτος σε σχέση με τα έξοδα που έχουν ως FCA και PSA, χωριστά.

Μετά και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η συγχώνευση αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 27 Οκτωβρίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

WRC, ράλι Μόντσα, 2o σκέλος: Προηγείται ο Οζιέ, εκτός ο Έβανς

Το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του ράλι Μόντσα «έφαγε» πολύ κόσμο, κυρίως λόγω των γλιστερών Ειδικών Διαδρομών που είχε δημιουργήσει το χιόνι έχοντας καλύψει πολλά χλμ, οδοστρώματος. Μάλιστα οι συνθήκες ήταν τόσο δύσκολες που οι οργανωτές ακύρωσαν καθαρά για λόγους...

Διαβάστε Περισσότερα
Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Formula 1-Γκραν Πρι Σακχίρ-Κατατακτήριες: Σώθηκε για 0.026 δευτερόλεπτα ο Μπότας

Με τη θερμοκρασία του αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και εκείνη τους οδοστρώματος στους 26 ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Σακχίρ. Εκεί όπου ο Μπότας κατάφερε να πάρει τη 16η pole position της καριέρας του, όμως με τη διαφορά από τον Ράσελ να είναι...

Διαβάστε Περισσότερα
Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Renault: Μας ξεναγεί στο μέλλον

Πως μπορεί να είναι το αυτοκίνητα στο μέλλον; Θα φέρουν θερμικούς κινητήρες; Θα είναι μόνο ηλεκτρικά; Με το υδρογόνο τι γίνεται; Θα έρθει πιο γρήγορα απ’ ότι λένε; Η αυτόνομη οδήγηση πως προχωράει; Όλα αυτά σίγουρα θα αλλάξουν το τοπίο πολύ πιο νωρίς απ΄ότι τα...

Διαβάστε Περισσότερα