motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

EuroNCAP-Polestar 2: Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
3 Μαρτίου 2021
in AUTO NEWS
Polestar 2

Εξετάσεις έδωσε το Polestar 2 στον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP, καθώς υποβλήθηκε στις δοκιμές πρόσκρουσης.

ADVERTISEMENT

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο επιδόσεων της Polestar κατάφερε να συγκεντρώσει πέντε αστέρια, φωτίζοντας έτσι την ασφάλεια του.

Ξεκινάμε με τη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο, κατά τη διάρκεια της οποίας τα γόνατα και οι μηροί των εμπρός επιβατών είχαν καλή προστασία. Ωστόσο ορισμένες παραμορφώσεις στο εμπόδιο, πάνω στο οποίο προσέκρουσε το Polestar 2, έδειξαν ότι θα μπορούσαν να είχαν προκληθεί σημαντικές ζημίες σε ένα άλλο όχημα, αν επρόκειτο για πραγματική σύγκρουση. Για το λόγο αυτό επιβλήθηκε μια ποινή από τον EuroNCAP.

Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας η προστασία ήταν καλή ή επαρκής για όλες τις κρίσιμες περιοχές στο σώμα τόσο του οδηγού όσο και του πίσω επιβάτη.

Στην πλευρική πρόσκρουση με κινούμενη ράμπα, η οποία αντιπροσωπεύει σύγκρουση από άλλο όχημα, η προστασία ήταν και πάλι καλή για όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος. Ακόμη και στην πιο απαιτητική πλευρική πρόσκρουση σε στύλο η προστασία ήταν τουλάχιστον επαρκής.

Ο κεντρικός αερόσακος του Polestar 2 προστάτεψε καλά από ενδεχόμενη επαφή τα κεφάλια των εμπρός επιβατών στην πλευρική πρόσκρουση. Στην οπίσθια πρόσκρουση καλή προστασία μπορούν να προσφέρουν τα εμπρός και πίσω καθίσματα, μαζί με τα προσκέφαλα τους, στην περιοχή του αυχένα.

Χωρίς κανέναν αστερίσκο η προστασία ανήλικων επιβατών εντός του Polestar 2, τόσο στη μετωπική, όσο και στην πλευρική πρόσκρουση. Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος εμπρός. Υπάρχει εμφανής ένδειξη που ενημερώνει τον οδηγό για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος.

Δείτε ακόμα

Volvo: Έχει μείνει πίσω στην ηλεκτροκίνηση;

 

Το Polestar 2 διαθέτει «ενεργό» καπό, το οποίο ανασηκώνεται ελαφρώς όταν οι αισθητήρες στον προφυλακτήρα ανιχνεύσουν επαφή με πεζό. Το συγκεκριμένο σύστημα απέδειξε ότι λειτουργεί σωστά σε ένα εύρος ταχυτήτων και σε διάφορα αναστήματα πεζών. Σχεδόν όλη η επιφάνεια του εμπρός καπό παρείχε καλή ή επαρκή προστασία στο κεφάλι του πεζού.

Ο προφυλακτήρας τώρα προστάτεψε καλά τα πόδια και τη λεκάνη του πεζού, αν και σε ορισμένα του σημεία δεν ήταν τόσο αποτελεσματικός. Το στάνταρ σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης του Polestar 2 μπορεί να ανιχνεύσει ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως πεζούς και ποδηλάτες, καθώς και άλλα οχήματα. Στις σχετικές δοκιμές του EuroNCAP η απόκριση του συστήματος στους ποδηλάτες ήταν καλή και η απόκρισή του στους πεζούς ήταν επαρκής.

Η λίστα με τα βοηθητικά συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνει αυτόματη κλήση e-Call σε περίπτωση ατυχήματος, υπενθύμιση για τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός και πίσω καθισμάτων, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, και περιοριστή ταχύτητας που όμως δεν πληροί τις προδιαγραφές του EuroNCAP.

Ακολουθεί η αναλυτική βαθμολογία και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Polestar 2.

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 92%

Προστασία παιδιών: 89%

Προστασία πεζών: 80%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 86%

Tags: 5 ΑΣΤΕΡΙΑEURONCAPPOLESTAR 2ΔΟΚΙΜΕΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS