motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

ERC, ράλι Λετονίας: Ο Σόλμπεργκ προηγείται στο πρώτο σκέλος, άσχημη έξοδο για τον Γκριάζιν

Γιάννης Σταυρόπουλος by Γιάννης Σταυρόπουλος
15 Αυγούστου 2020
in ΑΓΩΝΕΣ
ERC, ράλι Λετονίας: Ο Σόλμπεργκ προηγείται στο πρώτο σκέλος, άσχημη έξοδο για τον Γκριάζιν

Οι Σόλμπεργκ-Γιόνστον με Volkswagen Polo R5 προηγούνται στο τέλος του πρώτου σκέλους του ράλι Λετονίας, 2ος γύρος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

ADVERTISEMENT

4 Ειδικές Διαδρομές είχε το πρώτο σκέλος και το φιλμ του αγώνα έχει ως εξής.

Η 1η Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 24.82 χλμ. ταχύτερος ο Σόλμπεργκ. Δεύτερος με διαφορά +3.1 ο Γκριάζιν και τρίτος ο ‘Οστμπεργκ +3.5 δευτ.

Η 2η Ειδική Διαδρομή έχει μήκος 17.45 χλμ. ταχύτερος ο Γκριάζιν με δεύτερο τον Σόλμπεργκ +1.8 και τρίτο τον Λούκιανουκ +4.5 δευτ..

Στη γενική κατάταξη προηγείται ο Σόλμπεργκ +1.3 του Γκριάζιν, +6.9 του Όστμπεργκ και +14.3 του Λούκιανουκ.

Η 3η Ειδική Διαδρομή είναι 20.36 χλμ.

Ο Σόλμπεργκ γράφει τον γρηγορότερο χρόνο. Με +5.6 διαφορά ο Λίντχολμ και στα +6.1 ο Γκριάζιν.

Ο Λούκιανουκ αντιμετωπίζει προβλήματα με το turbo του Citroen C3 R5 και ο Μπριν παραπονείται για τη σκόνη.

Η τελευταία Ειδική Διαδρομή του 1ου σκέλους είναι 25.54 χλμ.

Ο Λούκιανουκ επιτίθεται και την κερδίζει. Ο Όστμπεργκ ακολουθεί +2.5 δευτ. και ο Πιεταρίνεν στα 3.2 δευτ.

Άσχημη έξοδο έχει ο Γκριάζιν που καταστρέφει το μπροστινό μέρος του Hyundai i20 R5.

Ετσι στο τέλος του 1ου σκέλους οι Σόλμπεργκ-Γιόστον (Volkswagen Polo R5) φιγουράρουν στην πρώτη θέση.

Στη δεύτερη οι Όστμπεργκ-Έρικσεν (Ciitroen C3 R5) + 10 δευτ.

Στη τρίτη οι Λούκιανουκ-Ερίμεβ (Citroen C3 R5)+16.2

Oι Κύπριοι Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου με Volkswagen Polo R5 παρά τα μικρά προβληματάκια συνεχίζουν στην 17η θέση.

Ο αγώνας έχει δρόμο ακόμα καθώς το 2ο σκέλος της Κυριακής 16 Αυγούστου περιλαμβάνει 6 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.

 

 

 

 

Tags: ERCOLIVER SOLBERGRALLY LIEPAJA 2020VOLKSWAGEN POLO R5
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS