ERC-ράλι Ρώμης: Η φωτογραφία του αγώνα, αλλά σαν τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης δεν υπάρχει

27 Ιουλίου 2020

Στη Ρώμη και στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές πέριξ της Αιώνιας Πόλης πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα του Ευρωπαϊκού αλλά και του Ιταλικού πρωταθλήματος ράλι.

Αγώνας που έγινε κάτω από τα πρωτόκολλα υγείας με μάσκες, αντισηπτικά και θερμομετρήσεις με φόντο το επιβλητικό Κολοσσαίο.

Το πιο γνωστό μνημείο στην Ιταλία, αλλά και ένα από τα πιο γνωστά του κόσμου λόγω της μεγαλοπρεπούς κατασκευής του.

Ο αγώνας αρχικά συγκέντρωσε 98 συμμετοχές, εκκίνησαν 84 πληρώματα και μετά από δύο ημέρες αγώνα είδαν την σημαία του τερματισμού 63 πληρώματα.

Για την ιστορία νικητής ήταν ο Ρώσος Αλεξέι Λούκιανουκ, πρωταθλητής Ευρώπης την περασμένη χρονιά, που διπλασίασε τις νίκες του στο ράλι Ρώμης.

Είχε κερδίσει το 2018 και δύο χρόνια μετά, με καινούργιο συνοδηγό τον επίσης συμπατριώτη του Ντιμίτρι Ερίμεβ, ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Πολλές λοιπόν οι συμμετοχές, με πολύ καλά αυτοκίνητα στο πρώτο ραντεβού για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, που αποτελείται από 6 αγώνες μεταξύ αυτών και το ράλι Κύπρου το οποίο είναι προγραμματισμένο μεταξύ 16-18 Οκτωβρίου.

Η μαγική εικόνα κάτω από τον Ιερό Βράχο

Εντυπωσιακό λοιπόν το Κολοσσαίο, αλλά σαν την Ακρόπολη, να ξεκινούν τα πολύχρωμα αγωνιστικά αυτοκίνητα κάτω από τον Ιερό Βράχο, αυτή η φωτογραφία δεν υπάρχει.

Υπήρχε, καθώς το ράλι Ακρόπολις χάθηκε από κάθε διεθνή διοργάνωση λόγω μην επάρκειας των διοικούντων στο πολύ σημαντικό θέμα της διεκδίκησης.

Μια ιστορία 60 και πλέον χρόνων στα μεγάλα σαλόνια του WRC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι)μας τη θυμίζουν πλέον μόνο οι φωτογραφίες, τα άρθρα στις εφημερίδες, στα περιοδικά, στις βιντεοταινίες.

Όσο για το ράλι Ακρόπολις που προσμετρούσε στο ERC (Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι) μετά τη δοξασμένη εποχή στο WRC, απλά βεβήλωσαν το όνομα και την ιστορία του.

Και φτάσαμε στο σήμερα όπου το ράλι Ακρόπολις δεν φιγουράρει σε κανένα διεθνές ημερολόγιο. Μακάρι η νέα ΟΜΑΕ και το πάθος του υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, που  ανακοίνωσε τη   σύσταση επιτροπής για την «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού» με στόχο την προβολή της Ελλάδας, το ράλι Ακρόπολις επιστρέψει στα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Εκεί που είναι η θέση του.

Όσο για τη  φωτογραφία, είναι η πιο ωραία του αγώνα, με όλα τα σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε παράταξη σε κάποιο park-ferme.

Πόσο ζηλεύουμε αυτήν την εικόνα; Πόσο θα θέλαμε να ήταν από το ράλι Ακρόπολις!

 

 

 

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 27 Ιουλίου 2020

0 Σχόλια

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Peugeot e-Partner: Νέο ηλεκτρικό εργαλείο

Peugeot e-Partner: Νέο ηλεκτρικό εργαλείο

Η ώρα της επίσημης παρουσίασης για το Peugeot e-Partner έφτασε, τουλάχιστον όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά. Πρόκειται για την έκδοση του επαγγελματικού μοντέλου των Γάλλων, το οποίο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται στο e-Partner...

Διαβάστε Περισσότερα
Του έσκασε το λάστιχο ενώ πήγαινε με 320χλμ./ώρα. Τί έκανε και σώθηκε; (Video)

Του έσκασε το λάστιχο ενώ πήγαινε με 320χλμ./ώρα. Τί έκανε και σώθηκε; (Video)

Ο ιδιοκτήτης ενός αναβαθμισμένου Nissan GT-R βιντεοσκοπεί ενώ προσπαθεί να "πιάσει" τελική σε εθνικό δρόμο. Νυχτερινή ώρα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, πατάει τέρμα γκάζι και μόλις ακουμπά τα 327χλμ./ώρα σκάει το μπροστά δεξιά του ελαστικό. Λόγω εμπειρίας, δεν έχασε την...

Διαβάστε Περισσότερα
WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

WRC, γιατί η νίκη στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο είναι τόση σημαντική για την Toyota (video)

Oι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Παρά το γεγονός ότι οι Γάλλοι με τον αριθμό “1” στις πόρτες του Yaris WRC δεν εκίνησαν πολύ καλά στις πρώτες δύο Ειδικές Διαδρομές, στη συνέχεια ο ρυθμός...

Διαβάστε Περισσότερα