Επιτρέπεται να αλλάξω υγρά φρένων μόνος; Κάθε πότε γίνεται η αλλαγή;

3 Ιουνίου 2021

Το υγρό φρένων παίζει τον σημαντικότερο ρόλο κατά το φρενάρισμα, καθώς είναι υπεύθυνο ώστε να μεταφέρει στους τροχούς, την δύναμη που ασκούμε στο μεσαίο πεντάλ. Παράλληλα όμως λιπαίνει και διάφορα καίρια μέρη του συστήματος ώστε να αποφεύγεται η σκουριά και άλλες διαβρώσεις. Η συνεχής λοιπόν χρήση τους, μαζί με την πάροδο του χρόνου μειώνει σταδιακά την αποτελεσματικότητα του υγρού, κάνοντας την αλλαγή του υποχρεωτική.

Κάθε πότε αλλάζονται τα υγρά φρένων;

Ανεξαρτήτως χιλιομέτρων του αυτοκινήτου, τα υγρά φρένων οφείλουν να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια. Η αλλαγή γίνεται ακόμα και σχεδόν προληπτικά, καθώς το συγκεκριμένο υγρό μπορεί να απορροφήσει νερό , το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε φυσαλίδες (στις υψηλές θερμοκρασίες) και να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα των φρένων σε μεγάλο βαθμό. Νερό το οποίο όχι μόνο μπορεί να κάνει το πεντάλ του φρένου να μην έχει δύναμη (οι φυσαλίδες απορροφούν την κίνηση), αλλά και να δημιουργήσει σκουριά στα έμβολα.

Ο «Εξορκιστής» και άλλα 7 muscle cars που “πατάνε” supercars! (Photos)

Το συνεργείο μπορεί να μετρήσει την ποσότητα του νερού στο υγρό φρένων σας. Εάν δείξει πάνω  από 3.5% τότε η αλλαγή είναι υποχρεωτική.

Μπορώ να τα αλλάξω μόνος μου;

Αρχικά πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως τα υγρά φρένων είναι άκρως τοξικά και καυστικά, οπότε δεν πρέπει ποτέ να έρχονται σε επαφή με το δέρμα ή το χρώμα του αυτοκινήτου. Παράλληλα, επειδή κατά την αλλαγή τους, εάν εισχωρήσει έστω και ελάχιστος αέρας, θα πέσει δραματικά η απόδοση τους, οφείλουμε να αφήσουμε έναν επαγγελματία να αναλάβει την δουλειά.

Πόσο κοστίζει μία αλλαγή;

Ολόκληρη η διαδικασία σε ένα συνεργείο δεν κρατάει πάνω από μισή ώρα ενώ το κόστος ανταλλακτικού μαζί με την εργασία κυμαίνεται στα 65 περίπου ευρώ. Φυσικά εάν δεν υπάρχει διαρροή, εάν υπάρχει χρειάζεται επιπλέον εργασία.

Πότε το αυτοκίνητο φωνάζει ότι κάτι δεν πάει καλά με τα υγρά φρένων;

  • Τα φρένα παύουν να είναι τόσο δυνατά όπως πριν
  • Το πεντάλ φρένου πατιέται πολύ ευκολότερα
  • Υπάρχει μικρή χρονοκαθυστέρηση από την στιγμή που πατιέται το πεντάλ, μέχρι να γίνει το φρενάρισμα

Σημείωση: Τα υγρά φρένων με βάση τη σιλικόνη (σπάνιο) δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγή.

Mοιραστείτε αυτό το άρθρο...
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Δημοσιεύτηκε στις: 3 Ιουνίου 2021

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

0 Σχόλια

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Ford Puma

Hellenic Petroleum EKO

Hellenic Petroleum

EKO

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν…

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Dacia Sandero Streetway 1.0 ΤCe LPG: Μισεί τις σπατάλες χρημάτων και δεν εξαρτάται από τη βενζίνη

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα γνωρίσουμε το νέο Dacia Sandero με τον ισχυρότερο 1.0 TCe turbo κινητήρα, ο οποίος εκτός από βενζίνη, καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG). Εδώ το κόστος βρίσκεται στα 13.820 ευρώ (στην εξοπλιστική έκδοση Life), αλλά και πάλι η...

Διαβάστε Περισσότερα
«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

«Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου!»-Θυμάστε τη διαφήμιση που άφησε τη θρυλική ατάκα; (video)

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από όταν προβλήθηκε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες μια διαφήμιση ενός στιγμιαίου καφέ. Στη μνήμη μας δεν έχει χαραχτεί έντονα επειδή αρκούσε μόνο ζεστό νερό, το περιχεόμενο από το φακελάκι και λίγο ανακάτεμα με το κουταλάκι για να ετοιμαστεί...

Διαβάστε Περισσότερα
“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

“Made in Turkey” και το νέο Hyundai Bayon

Πριν από μερικές μέρες έκανε απόβαση στην Ελλάδα το νέο Bayon, το μικρότερο SUV (μήκος 4.180 χλστ.) στη γκάμα της Hyundai. Γνωρίζετε όμως τη χώρα παραγωγής του νέου Bayon; Είναι η γειτονική Τουρκία, η οποία φαίνεται ότι γνωρίζει πολύ καλά πώς να δίνει κίνητρα για να...

Διαβάστε Περισσότερα