motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Έπαθε μπλακάουτ ή φώτισε το ηλεκτρικό Fiat 500e στις δοκιμές πρόσκρουσης;

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
8 Δεκεμβρίου 2021
in E-CARS
500e

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Fiat 500e δεν έπαθε μπλακάουτ όταν ο ευρωπαϊκός ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP, το κάλεσε για να εξετάσει το επίπεδο ασφαλείας του.

Μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος η ατμόσφαιρα για το 500e δεν είναι αρνητικά φορτισμένη, καθώς απέσπασε τέσσερα αστέρια, ενώ αν είχε ακόμα ένα θα αποφοιτούσε με άριστα.

ADVERTISEMENT

Σύμφωνα με τον EuroNCAP ο θάλαμος επιβατών του λιλιπούτειου 500e παρέμεινε σταθερός στη μετωπική πρόσκρουση, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού.

Από την πλευρά του οδηγού, ορισμένες δομές στο ταμπλό θεωρήθηκαν δυνητικά πιο επικίνδυνες εάν τα γόνατα χτυπούσαν με ελαφρώς διαφορετική θέση και έτσι η προστασία αξιολογήθηκε απλά ως επαρκής.

Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας ο θώρακας του οδηγού και του πίσω επιβάτη δέχτηκαν ισχυρές δυνάμεις και η προστασία στο συγκεκριμένο σημείο χαρακτηρίστηκε οριακή. Ωστόσο όλες οι υπόλοιπες κρίσιμες περιοχές του σώματος είχαν καλή ή επαρκή προστασία.

Χωρίς κανέναν αστερίσκο ολοκλήρωσε με επιτυχία το 500e την πλευρική πρόσκρουση σε εμπόδιο, αλλά και την πιο δύσκολη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο. Από τον εξοπλισμό του 500e απουσιάζει ο κεντρικός αερόσακος, ενώ ο βαθμός συγκράτησης των μπροστινών επιβατών προς την απέναντι εσωτερική πλευρά του οχήματος, σε μια πλευρική πρόσκρουση, χαρακτηρίστηκε κακός.

Διαβάστε ακόμα

Πόσα αστέρια βλέπει μετά τα πολλά χτυπήματα στις δοκιμές πρόσκρουσης το νέο Nissan Qashqai;

Με 57 συμμετοχές η ανάβαση Κύμης

Νέα επιστολή από την 5μελή επιτροπή

Τελικά ο Hamilton ΔΕΝ ακούμπησε τη Red Bull του Perez (pic+vid)

Σε μείωση η αγορά αυτοκινήτων diesel στην Ευρώπη, λόγω έλλειψης μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες

Στο τιμόνι του Kia Sportage 1.6Τ 7 DCT GT Line με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό

Τα εμπρός και πίσω καθίσματα, μαζί με τα προσκέφαλα τους, μπορούν να προστατέψουν τον αυχένα σε μια ενδεχόμενη οπίσθια πρόσκρουση. Σημειώνεται ακόμα ότι το υψηλότερο ποσοστό στη βαθμολογία του 500e αφορά την προστασία των παιδιών 6 και 10 ετών.

Το καπό σε ορισμένα σημεία του παρείχε καλή προστασία στο κεφάλι του πεζού και σε άλλα κακή, ενώ εξίσου ανάμεικτα ήταν τα αποτελέσματα για την προστασία της λεκάνης από τον προφυλακτήρα, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα φιλικός με τα πόδια.

Το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης του 500e εντοπίζει όχι μόνο οχήματα, αλλά πεζούς και ποδηλάτες. Οι σχετικές δοκιμές για την απόκριση του συστήματος προς τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου έδειξαν καλή προστασία, καθώς στα περισσότερα σενάρια οι συγκρούσεις αποφεύγονταν ή μετριάζονταν οι συνέπειες τους. Αποτελεσματικό ήταν το σύστημα και με τον εντοπισμό των οχημάτων.

Στη φαρέτρα του 500e περιλαμβάνεται ηχητική υπενθύμιση για τις ζώνες όλων των καθισμάτων, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, περιοριστής ταχύτητας, κάμερα που εντοπίζει τα τοπικά όρια ταχύτητας και υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.

Ακολουθεί η αναλυτική βαθμολογία και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Fiat 500e.

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 76%

Προστασία παιδιών: 80%

Προστασία πεζών: 67%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 67%

Tags: 500EEURONCAPFIATΑΣΦΑΛΕΙΑΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS