motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • E-CARS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • E-CARS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

Volkswagen: Το ID.3 σε έξι διαφορετικά σενάρια

Σωτήριος Χάλλας by Σωτήριος Χάλλας
14 Ιανουαρίου 2021
in E-CARS, Uncategorized
0
ID.3

Moving fast at the height of summer

Με μια σειρά από έξι εικόνες γύρω από το ID.3, η Volkswagen θέλει να απαντήσει σε ορισμένες από τις βασικές απορίες του κοινού γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το κατά πόσον μπορούν να ανταποκριθούν στις καθημερινές ανάγκες.

Σε αυτές η γερμανική μάρκα εξετάζει έξι διαφορετικές περιπτώσεις. Στην πρώτη το σενάριο είναι ότι η μπαταρία έχει πέσει στο 10%, με το αυτοκίνητο να είναι κολλημένο στην κίνηση. Εκεί η Volkswagen μας λέει ότι το φορτίο της μπαταρίας επαρκεί για απόσταση 55 έως 77 χλμ. Επιπλέον, μαθαίνουμε πως όταν η μπαταρία πέσει κάτω από το 5%, ενεργοποιείται το turtle mode (λειτουργία χελώνας). Δηλαδή ένα οδηγικό προφίλ στο οποίο μειώνονται οι επιδόσεις, ώστε το αυτοκίνητο να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται.

Στη δεύτερη εικόνα οι Γερμανοί απαντούν στις απορίες σχετικά με την κίνηση σε αυτοκινητόδρομο. Γενικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα “προτιμούν” το αστικό περιβάλλον, όμως σε συνηθισμένες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου η κατάσταση είναι καλή. Σύμφωνα με τη Volkswagen, για να κινηθεί το ID.3 με 130 χλμ./ώρα για μισή ώρα, θα καταναλώσει 14.0 kWh. Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας του, στην έκδοση Pro S, μπορεί να φτάσει τις 77 kWh.

 

Volkswagen: Ρεκόρ πωλήσεων για τα “πράσινα” μοντέλα

 

Τρίτη περίπτωση είναι η χρήση του αυτοκινήτου με πλήρες φορτίο, όπως συμβαίνει όταν πηγαίνουμε διακοπές. Η εταιρεία αναφέρει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η αυτονομία μπορεί να μειωθεί, όμως όχι περισσότερο από το 1/5 σε σχέση με την αρχική. Ωστόσο, αν υπάρχουν ταχυφορτιστές στη διαδρομή, το ταξίδι γίνεται πολύ πιο εύκολο.

Τέταρτη υπό εξέταση περίπτωση είναι η οδήγηση σε βουνό. Για αυτό το σενάριο χρήσης η απάντηση είναι ότι η ανάβαση σίγουρα θα έχει επίπτωση στην αυτονομία, πιθανόν σημαντική, όμως στην κατάβαση θα γίνει ανάκτηση ενέργειας, οπότε σημαντικό ποσοστό των χιλιομέτρων που χάθηκαν, θα επιστρέψουν.

Λίγο πριν το τέλος, στο Βόλφσμπουργκ εξετάζουν την κίνηση κατά το καλοκαίρι, όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και απαιτείται η χρήση κλιματισμού. Αυτό που μας πληροφορεί η εταιρεία είναι ότι το σύστημα κλιματισμού του ID.3 καταναλώνει μόλις 1 kW ισχύος. Δηλαδή για κάθε ώρα που λειτουργεί, αφαιρεί από το φορτίο της μπαταρίας 1 kWh.

Τελευταία περίπτωση είναι η χρήση το χειμώνα όταν απαιτείται η καμπίνα να θερμανθεί, επειδή έξω κάνει κρύο. Με τη θέρμανση να χρειάζεται περισσότερη ενέργεια συγκριτικά με την ψύξη, η Volkswagen έχει να αντιπροτείνει την αντλία θερμότητας που προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η χρήση της σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση άλλων συστημάτων όπως η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ και LED φώτων, εξασφαλίζει ότι το φορτίο της μπαταρίας θα επαρκέσει για όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα.

 

Reach your destination, fast!
Heading on holiday with a full load: is that a good idea?
Driving to the mountains: the air is getting thinner!
ID.3
Moving fast at the height of summer
It’s dark and icy outside, but cosy inside: are we getting there?
Rush hour in the city, only 10 % remaining!
Tags: ID.3VOLKSWAGENVWΑΠΟΡΙΕΣΗΛΕΚΤΡΙΚΑΣΕΝΑΡΙΑ
ShareTweet
  • Ποιοί Είμαστε
  • Επικοινωνία
  • Διαφημιστείτε στο motori.gr
  • Όροι Χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • E-CARS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE

© 2022 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In