Eίναι φορές που οδηγώντας το αμιγώς ηλεκτρικό της Citroen, το Ami, το οποίο ανήκει στην κατηγορία της μικροκινητικότητας, αισθάνεσαι «βασιλιάς» της πόλης.
Ο κύριος λόγος, η ευκολία στο παρκάρισμα. Παρκάρει εκεί που δεν το χωράει ο νους, καθώς με μήκος 2.41 μ. όλο και κάπου θα βρεις να το «χώσεις»
Citroen: Παιδί της πόλης το Ami, απαγορεύεται να κινηθεί εκτός του αστικού κύκλου
H μπαταρία είναι 5,5 kWh, και κινείται από ηλεκτροκινητήρα της Valeo, 6 kW ισχύος (8.2 ίπποι) που «ταξιδεύει» με τελική 45 χλμ./ώρα και προσφέρει αυτονομία 75 χλμ. το οποίο φορτίζεται γύρω στις 3 ώρες από οικιακό ρεύμα σε πρίζα Σούκο.
Το καλώδιο βρίσκεται στο πίσω δεξιό φτερό σε ειδική εσοχή που δεν είναι ορατό.

Αυτό είναι το Ami βάρους 471 κιλών, με θέσεις για δύο, με λιτό εξοπλισμό, μόνο τα άκρως απαραίτητα δηλαδή, μακριά από τις μακριές ηλεκτρικές λίστες, υδραυλικά τιμόνια, οθόνες, αλλά με έμφαση την ευκολία χρήσης, το οποίο τρυπώνει παντού, με κύκλο στροφής 7,2 μ. Εάν ξεπεράσεις την τρέλα του εξοπλισμού που επικρατεί στα σύγχρονα αυτοκίνητα και καταλάβεις ότι το Ami είναι για να κινείσαι -απλώς- το στοίχημα το κέρδισες.
Σύμφωνα με τη Citroen, η όλη κατασκευή του είναι τόσο απλή που κατασκευάζεται με λιγότερα από 250 εξαρτήματα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του θρυλικού 2CV.

Ακόμα και τα παράθυρα είναι σπαστά, σε δύο μέρη, και ανοίγουν «μισά» όπως ακριβώς και στο 2CV.
Το Ami έρχεται με δύο διαφορετικά κλειδιά, ένα για το άνοιγμα των θυρών και ένα για την εκκίνηση του κινητήρα, με τα μπουτόν του κιβωτίου να είναι δίπλα στο κάθισμα του οδηγού, στην αριστερή μεριά.

Οι πόρτες που ανοίγουν αντίθετα, είναι ελαφριές και κλείνουν με έναν ωραίο δικτυωτό μεταλλικό ήχο που θυμίζει αυτοκίνητα πολλών δεκαετιών πριν.
Η έξοδος και η είσοδος είναι εύκολη, τόσο από την πλευρά του οδηγού όσο και από την πλευρά του συνοδηγού. Από μέσα ανοίγουν με ιμάντες, πορτοκαλί χρώματος, αυτή του οδηγού τοποθετημένη αριστερά από το τιμόνι και του συνοδηγού στα δεξιά του καθίσματος τους.

Μη κάνετε συγκρίσεις, είπαμε για αυστηρά αστικό κύκλο και μόνο, με ένα σχήμα που όπου περνάει τα βλέμματα σας ακολουθούν, καθώς είναι ίδιο το μπροστινό με το πίσω μέρος.
Είναι ένα όχημα αποκλειστικά εξυπηρέτησης, στα 10.600 ευρώ, χωρίς τη μείωση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Περισσότερες φωτογραφίες:


