Η Επίδαυρος και τα περίχωρα της, προσφέρονται ημερήσιες εκδρομές και αυτή τη φορά επισκεφτήκαμε την Ν. Επίδαύρο με το Citroen C5 Aircross.
Όχι ότι χρειάζεται αφορμή για ημερήσια εκδρομή, αλλά όταν έχεις στο πάρκινγκ το C5 Aircross, θες να το φορτώσεις με φίλους και τις αποσκευές και να πάρεις τους δρόμους. Βλέπετε, το SUV της γαλλικής εταιρείας, διαθέτει ουσιαστικά τρεις… πολυθρόνες στο πίσω μέρος, οπότε μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση πέντε συνολικά επιβάτες.

Όσο δε για τις αποσκευές τους, τα 580 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι κάτι παραπάνω από αρκετά και αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, (1.630 λίτρα!) μπορείς να κάνεις και… μετακόμιση. Οι προσφερόμενοι χώροι πάντως δεν σημαίνει πως έχουμε να κάνουμε με ένα τεραστίων διαστάσεων αυτοκίνητο, καθώς το μήκος του φτάνει ακριβώς τα 4.50 μέτρα και το πλάτος του τα 1.86 μέτρα, που είναι πλέον λογικές για τα δεδομένα των SUV.
Citroen C5 Aircross: Υβριδικό, αυτόματο με 136 ίππους
Κάτω από το καπό του C5 Aircross βρίσκεται το καταξιωμένο τρικύλινδρο, υβριδικό σύνολο των 1.2 λίτρων που αποδίδει για την περίσταση 136 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, συμβάλλοντας και στην άνεση και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Με δεδομένο και το βάρος που ξεπερνά τα 1.400 κιλά, το υβριδικό μοτέρ κινεί σβέλτα το C5 Aircross, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπτονται σε 10.2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Βέβαια σε αυτοκίνητα με τον χαρακτήρα του C5 Aircross δεν είναι το ζητούμενο οι απόλυτες επιδόσεις, ωστόσο χρειάζεται ένας ισχυρός κινητήρας ώστε να το κινεί αξιοπρεπώς, ειδικά όταν είναι φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές.
Προς Επίδαυρο με γαλλική άνεση
Εκεί που διαπρέπει το SUV της γαλλικής εταιρείας, είναι η προσφερόμενη άνεση, που διαπιστώσαμε στην διαδρομή προς την Επίδαυρο, τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και στον επαρχιακό μετά την Κόρινθο.

Στο εύκολο τμήμα, εκείνο της Ολυμπίας Οδού, μέχρι την Κόρινθο, το C5 Aircross ταξιδεύει άνετα, χωρίς ιδιαίτερους αεροδυναμικούς θορύβους, παρόλο το ύψος του (1.65 μέτρα) και τις μεγάλες μετωπικές επιφάνειες. Το κιβώτιο τον έξι σχέσεων διατηρεί χαμηλά τις στροφές του κινητήρα, που ακούγεται ελάχιστα στο εσωτερικό και θα γίνει αντιληπτός, μετά το όριο ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο.

Σε αρκετά χαμηλά επίπεδα κυμάνθηκε και η κατανάλωση, με δεδομένες τις διαστάσεις και το βάρος του μοντέλου, που μέχρι την Κόρινθο ήταν στα 6.5 λίτρα/100 χλμ.

Από εκεί και μετά αλλάζει το σκηνικό και λιγο πριν τις πρώτες στροφές, επιλέγουμε τη ρύθμιση Sport (Normal και Eco οι άλλες δύο) στον κινητήρα για καλύτερη απόκριση στο γκάζι και διατήρηση των στροφών πιο ψηλά, κατά τις αλλαγές ταχυτήτων.

Στις στροφές το C5 Aircross συμπεριφέρεται με ασφάλεια, προειδοποιώντας τον οδηγό σε περίπτωση που υπερβάλλει, με τις κλίσεις να κυμαίνονται σε λογικά επίπεδα, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι αρκετά γρήγοροο, που βοηθάει στις αστικές μετακινήσεις.

Αυτό που θα εκτιμήσουν όλοι οι επιβάτες είναι η συνολικά προσφερόμενη άνεση, όχι μόνο λόγω των οδικών χαρακτηριστικών και της ποιότητας κύλισης, αλλά και των καθισμάτων, Advanced Comfort, που είναι αναπαυτικά και στηρίζουν σωστά το σώμα.

Ο οδηγός δε έχει στη διάθεσή του και ένα πρακτικό και εργονομικό ταμπλό, με αρκετούς διακόπτες που δεν αποσπούν την προσοχή του και έχει πολλούς χώρους για την τοποθέτηση διαφόρων μικροαντικειμένων, ενώ κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο βρίσκεται ένας ψυχόμενος μάλιστα, χώρος για τα απαραίτητα μπουκάλια νερού κατά το ταξίδι.

Στην Ν. Επίδαυρο φτάσαμε χωρίς να το καταλάβουμε, απολαμβάνοντας το ταξίδι και ειδικά ορισμένα τμήματα της διαδρομής με τη θάλασσα στα αριστερά. Η δε κατανάλωση δεν αυξήθηκε ιδιαίτερα, ενώ συνολικά κυμάνθηκε στα 6.8 λίτρα/100χλμ.

O καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας, καθώς πέρα από τη βαριά συννεφιά, είχε αρχίσει και η βροχή, που δεν ευνοούσε τις μετακινήσεις χωρίς αυτοκίνητο.Αλλά τελικά λίγο σημασία έχει, καθώς η βροχή χρειάζεται για 1.000 +1 λόγους.

Αυτό δεν σημαίνει πως συνολικά ήταν μία ευχάριστη απόδραση από το κλεινόν άστυ, καθώς το χειμερινό σκηνικό έχει και αυτό τις ομορφιές του και σίγουρα την Επίδαυρο θα την επισκεφτούμε και άλλες φορές εντός του έτους και όταν ξεκινήσουν οι θεατρικές παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο.
Από 31.300 ευρώ το C5 Aircross
Οι τιμές του C5 Aircross Hybrid 136 e-DCT6 ξεκινούν από τα 31.300 ευρώ για τη βασική έκδοση εξοπλισμού, ενώ εκείνη των φωτογραφιών, φτάνει τα 35.308 ευρώ, με τον εξολισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τα φώτα Citroen LED, την έγχρωμη οθόνη αφής 12.3 ιντσών, με GPS και όλα τα σύγχρονα συστήματα ADAS.
Περισσότερες φωτογραφίες



