Η Citroen στην Ισπανία παρουσίασε τρία νέα μοντέλα.
Για τα δύο, τα C4 και C4X μπορείτε να διαβάσετε εδώ, σειρά έχει το SUV C3 Aircross, το οποίο έρχεται κατά 38 εκ. μακρύτερο από την «απλή» έκδοση του C3, με όπλο του τις τρεις σειρές καθισμάτων που φιλοξενούν μέχρι και επτά άτομα.
Η παρέα δηλαδή να ετοιμάζεται τώρα που μπήκε η άνοιξη και ο καιρός γίνεται ιδανικός για εκδρομές…

Και όταν δεν χρησιμοποιείται η τρίτη σειρά, τα καθίσματα «χάνονται» στο δάπεδο των αποσκευών. Στη γλώσσα των αριθμών το μήκος του C3 Aircross είναι 4,39 μ. έναντι 4,01 του C3, με 1,79 μ. πλάτος και 1.66 μ. ύψος.
Στις θερμικές εκδόσεις η απόσταση από το έδαφος είναι 20 εκ. και στο αμιγώς ηλεκτρικό 19 εκ.
Σε ο,τι αφορά το χώρο των αποσκευών, το C3 Aircross ως 5θέσιο προσφέρει 460 λίτρα που με αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.600 λίτρα, ενώ ως 7θέσιο, 330 λίτρα με δύο σειρές καθισμάτων, και με 40 λίτρα με τρεις σειρές καθισμάτων.
Σχεδιαστικά το C3 Aircross ακολουθεί τις κάθετες επιφάνειες που πρωτογνωρίσαμε στο C3, με τα νέο φωτιστικά σώματα, μπροστά-πίσω, που τα ενώνει μια γυαλιστερή μαύρη λωρίδα, ενώ αναλόγως του εξωτερικού χρωματισμού, συνδυάζει διχρωμία αμαξώματος, με μαύρο ή λευκό χρώμα στην οροφή.

Νέο εσωτερικό που αναλόγως της έκδοσης εξοπλίζεται με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Στη βασική έκδοση υπάρχει ειδική υποδοχή για το κινητό τηλέφωνο που ονομάζεται Smartphone Station, με πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που έχει ο κάτοχος στο κινητό του. Επίσης στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ειδική θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone με ισχύ 15 W.
Το νέο C3 Aircross διαθέτει επίσης τα νέας γενιάς καθίσματα Advanced Comfort με περισσότερο αφρό προσφέροντας καλύτερη στήριξη του σώματος και μεγαλύτερη άνεση, που είναι από τα δυνατά στοιχεία του νέου SUV της γαλλικής εταιρίας.
Citroen: Το νέο SUV διατίθεται από αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μέχρι υβριδικό και θερμικό κινητήρα.
Στα 1.200 κ.εκ. ο 3κύλινδρος κινητήρας της Stellantis με 100 ίππους με 205 Nm ροπής ανοίγει τη γκάμα των μοντέλων (τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα, 0-100 σε 11,4 δευτ. C02 134 γρ./χλμ. 5,4 λίτρα/100 χλμ.) με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η υβριδική έκδοση έρχεται με ίδιο κινητήρα 1.2 λίτρων απόδοσης 136 ίππων με ροπή 230 Nm, που συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα 48 Volt με μπαταρία 0,89 kWh. Αυτή η έκδοση εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα, 0-100 σε 8,8 δευτ. C02 120 γρ./χλμ. 4,8 λίτρα/100 χλμ. τιμές για την 5θέσια έκδοση).

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση φέρει μπαταρία 44 kWh, με ηλεκτροκινητήρα 83 kW (113 ίπποι) και αυτονομία 300 χλμ. Αργότερα αναμένεται και η δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 400 χλμ.
και από φόρτιση τι γίνεται;
Για στάνταρ φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) από το 20 έως 80% της φόρτισης της μπαταρίας διαρκεί περίπου 4 ώρες και 20 λεπτά, με ισχύ 7kW.
Σε φόρτιση σε wallbox με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) από το 20 έως 80% της φόρτισης της μπαταρίας διαρκεί περίπου 2 ώρες και 51 λεπτά, με ισχύ 11 kW.
Σε ταχυφορτιστές 100kW, αρκούν 26 λεπτά για να φτάσει από το 20 στο 80% της φόρτισης.
Οι πρώτες εντυπώσεις από τις θερμικές εκδόσεις, που στην Ισπανία οδήγησαμε αυτήν με τους 136 ίππους. Συνολικά, είναι ένα άνετο αυτοκίνητο για κάθε είδους χρήση. Ο κινητήρας είναι αρκετά ζωηρός και έχει καλή απόκριση από τις 1.750 σ.α.λ., για να προσπερνάς εύκολα ή να διαπραγματεύεσαι το πέρασμα στις διασταυρώσεις, με ελαφρύ τιμόνι στην πόλη για εύκολους ελιγμούς, που γίνεται πιο «βαρύ» όσο αυξάνεις την ταχύτητα, με κύκλο στροφής 10.9 μ.

Έχεις καλή ορατότητα και η οθόνη είναι στα «μάτια» του οδηγού, στο πολύεδρο ταμπλό με το μικρό τιμόνι, που έχει πάρει ιδέες από το i-cockpit της Peugeot.
Γράψαμε και μερικά χλμ. με το e-C3 Aircross, το οποίο δεν είναι τόσο απότομο στις εκκινήσεις, κάτι το οποίο το κάνει πιο φιλικό κατά την οδήγηση, που έτσι και αλλιώς απολαμβάνει ο οδηγός και οι επιβάτες την ησυχία κατά την οδήγηση.
Citroen C3 Aircross λοιπόν, με μια ευρεία επιλογή εκδόσεων για κάθε ενδιαφερόμενο, με must τα καθίσματα..
Διαθέσιμα από τον Απρίλιο με τιμή εκκίνησης 19.500 ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση, 25.000 ευρώ για την υβριδική και 27.400 ευρώ για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση χωρίς την κρατική επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Περισσότερες φωτογραφίες:


