H πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου BYD Atto2 πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, και οι Ισπανοί είχαν αναλάβει το οδηγικό μέρος.
Πράγματι οι Ισπανοί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό επιλέγοντας μια διαδρομή, που συνδύαζε τουριστικό και οδηγικό χαρακτήρα.

H οδήγηση ξεκινούσε από την «καρδιά» της Μαδρίτης, στην πλατεία Plaza de Espana και μέσω της πιο γνωστής λεωφόρου, της Gran Via, διασχίζοντας και συνεχίζοντας πέρα από την πλατεία La Plaza del Callao. Μια διασταύρωση που διασχίζεται από 51.000 οχήματα την ημέρα και 113 εκατομμύρια ανθρώπους το χρόνο, που περιβάλλεται από ψηλά κτίρια θυμίζοντας τη Νέα Υόρκη.

Οδηγώντας στη Μαδρίτη περάσαμε από τη δημόσια αγορά, mercado municipal de san Cristobal, και φυσικά δε θα μπορούσαμε να μην περάσουμε και να μην θαυμάσουμε το «σπίτι» της βασίλισσας του ποδοσφαίρου της Real, το στάδιο Santiago Bernabeu που ανεγέρθηκε το 1947 και πήρε την ονομασία του, από τον τότε πρόεδρο της ισπανικής ομάδας.
Μάλιστα η UEFA το έχει χαρακτηρίσει ως γήπεδο 5 αστέρων.
Στην Ισπανική πρωτεύουσα οδηγώντας το κινεζικό αμιγώς ηλεκτρικό BYD Atto2 με τους 177 ίππους με 290 Nm ροπής με τρία προγράμματα στο οδηγικού μενού, Eco, Normal, Sport και Snow (με τον διακόπτη δεξιά από τον επιλογέα στη βάση της κονσόλας) πραγματικά απολαμβάναμε την πολυσύχναστη διαδρομή, αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο -κυρίως- οδηγώντας ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Πως είναι στην κίνηση της πόλης.

Πρώτα απ’ όλα προσφέρει πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, με άνετα εργονομικά καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα και στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις, τιμόνι με ίσιο το κάτω μέρος με καλή θέα στο ψηφιακό πίνακα οργάνων 8.8 ιντσών, ενώ στην ίδια ευθεία στο Atto2 που οδηγούσαμε είχε την μεγάλη οθόνη των 12.8 ιντσών η οποία όπως και στα άλλα BYD περιστρέφεται σε κάθετη ή οριζόντια θέση.
BYD: Με μπαταρία 45.12 kWh το Atto2
Η κεντρική οθόνη στη βασική έκδοση είναι 10.1 ίντσες, αλλά ανεξάρτητα από την οθόνη, το ενσωματωμένο λογισμικό της BYD προσφέρει υποστήριξη για εφαρμογές όπως Spotify, YouTube, Zoom, Amazon Music πέρα από τις εφαρμογές σε Android και Aple Car Play.

Ιδιαίτερα ήσυχο, άμεσο στις εκκινήσεις, με πολύ έξυπνες διαστάσεις ελαστικών, 215/60-17 της Hankook, με αέρα WRC, που φιλτράρουν τις κακοτεχνίες (που ψάχναμε να βρούμε και δεν υπήρχαν στους ισπανικούς δρόμους).
Επίσης πολύ ευέλικτο στα στενά των πόλεων με 5.25 μ. κύκλο στροφής, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό.
Ωραίο gadget ο επιλογέας, του αυτόματου κιβωτίου, μόνης σχέσης όπως σε κάθε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ η γρήγορη επαγωγική φόρτιση smartphone, 15W, μας «έσωσε» από την καταστροφή…

Το εσωτερικό είναι φροντισμένο, αφήνεις το βλέμμα σου να διατρέξει στις επιφάνειες και παρατηρείς, ότι πέρα από τα γεωμετρικά σχήματα που έχουν εφαρμόσει οι Κινέζοι σε χειρολαβές/επιλογέα, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην επιλογή των υλικών.
Αφήνοντας την Μαδρίτη ξεχυθήκαμε στα εθνικά δίκτυα που ταξιδεύαμε άνετα με 130 χλμ./ώρα στο κοντέρ, με την ησυχία στο εσωτερικό να την «διαταράσσει» ελαφρώς η «εμφάνισή» του αέρα.
Φιλικό στον επαρχιακό δρόμο, με άμεση αντίδραση τιμονιού, με τις μαλακές αναρτήσεις να προσφέρουν άνεση.

Σε ότι αφορά τη φόρτιση, το Atto 2 προσφέρει δυνατότητα φόρτισης DC 65kW, η οποία επιτρέπει την επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80% σε 37 λεπτά, ενώ από το 30% στο 80% απαιτούνται 28 λεπτά.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται τριφασικός φορτιστής AC 11kW, ο οποίος μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία από πλήρη αποφόρτιση στο 100% σε 5,5 ώρες.
Στάνταρτ η αντλία θερμότητας η οποία συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και της αυτονομίας σε ακραίες συνθήκες, ιδιαίτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Aνεπτυγμένο στην πλατφόρμα της BYD αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, e-Platform 3.0, το νέο SUV με 165 χλστ. απόσταση από το έδαφος, αποτελεί μια πρόταση με ποιοτικό εσωτερικό με στόχο κυρίως την αστική μετακίνηση που στο ζήτημα της αυτονομίας μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 450 χλμ. από τα 312 χλμ.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να φτάσει στη χώρα μας προς το τέλος Φεβρουαρίου σε τέσσερα χρώματα Climbing Grey, Hiking Green, Skiing White και Cosmos Black, με άγνωστες προς το παρόν τιμές, με τις τιμές στην Ισπανία που έχει διαφορετικό ΦΠΑ από την Ελλάδα να κυμαίνονται στα 29.990 ευρώ για τη βασική έκδοση, στα 31.990 ευρώ με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό ενώ στο τέλος του χρόνου αναμένεται η έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία με τιμή στη βασική έκδοση τα 37.500 ευρώ, οι τιμές στην Ισπανία, όπως προαναφέραμε, χωρίς κίνητρα.
Στη χώρα μας το «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» ισχύει μέχρι τον Απρίλιο, διάστημα δηλαδή που το Atto2 είναι εντός της προθεσμίας.
Περισσότερες φωτογραφίες:






