motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS
No Result
View All Result
motori.gr
No Result
View All Result

BMW M3 CS: Μυρίζει μπαρούτι με 550 ίππους!

Γιώργος Ψαρράς by Γιώργος Ψαρράς
25 Ιανουαρίου 2023
in AUTO NEWS
M3 CS

Ακτίδα φωτός αποτελεί για τους petrolheads η αποκάλυψη της νέας BMW M3 CS, καθώς δεν αντέχουν άλλο από την ασταμάτητη «βροχή» αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

ADVERTISEMENT

Μιλώντας λοιπόν για το νέο δημιούργημα της BMW M, επιβάλλεται να ξεκινήσουμε από το πιο «καυτό» σημείο, δηλαδή τον κινητήρα. Η νέα M3 CS τροφοδοτείται από τον αναβαθμισμένο εξακύλινδρο κινητήρα των 3.0 λίτρων, τεχνολογίας M TwinPower Turbo, απόδοσης 550 ίππων (6.250-7.200 σ.α.λ.) και 650 Nm ροπής (2.750-5.950 σ.α.λ.).


Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 ταχυτήτων και με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις με τον ειδικό για τα μοντέλα BMW M επιλογέα στην κεντρική κονσόλα ή από τα carbon paddles πίσω από το τιμόνι. Σημειώνεται ακόμα ότι το σύστημα τετρακίνησης M xDrive χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη στο κιβώτιο μεταφοράς, ώστε να εξασφαλίζεται πλήρως μεταβαλλόμενη και εξαιρετικά ομαλή κατανομή της ισχύος του κινητήρα μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών.

Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν πλήρως το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία 2WD. Στέλνοντας την ισχύ του κινητήρα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και καταστέλλοντας κάθε παρέμβαση των συστημάτων ελέγχου για τη σταθεροποίηση του οχήματος, η ρύθμιση αυτή επιτρέπει «ανόθευτη» οδηγική εμπειρία.


Ο πίνακας των επιδόσεων της νέας M3 CS αναγράφει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δευτ., ενώ χάρη στο στάνταρ πακέτο M Driver’s η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 χλμ./ώρα.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής κεραμικών φρένων M Carbon, των οποίων οι δαγκάνες διατίθενται σε ματ χρυσαφί ή κόκκινο χρώμα. Στον βασικό εξοπλισμό της νέας BMW M3 CS περιλαμβάνονται επίσης σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση ακτινών σχήματος “V” με φινίρισμα Gold Bronze. Οι συγκεκριμένες ζάντες ελαφρού κράματος M μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά με ματ μαύρο φινίρισμα.


Με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, οι τροχοί εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για την ειδική έκδοση και έχουν διαστάσεις 275/35 ZR19 μπροστά και 285/30 ZR20 πίσω. Εναλλακτικά, αντί των συγκεκριμένων ελαστικών, τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για οδήγηση σε πίστα, οι πελάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουν χωρίς επιπλέον κόστος ελαστικά υψηλών επιδόσεων με τις ίδιες διαστάσεις.

Εκτεταμένη είναι η χρήση carbon στη νέα M3 CS για επίτευξη χαμηλότερου βάρους. Το εν λόγω υλικό χρησιμοποιείται στην οροφή, στο καπό, στο εμπρός splitter, στις εισαγωγές αέρα μπροστά, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στον πίσω διαχύτη και στην πίσω αεροτομή.

Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων το τιμόνι και οι διακοσμητικές λωρίδες κατασκευάζονται επίσης από carbon. Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο, εξ άλλου, μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής που τοποθετείται στη νέα BMW M3 CS πάνω από 4 κιλά. Τα διάφορα μέτρα που εφαρμόζονται σε σχεδιαστικό επίπεδο πετυχαίνουν συνολική εξοικονόμηση βάρους περίπου 20 κιλών σε σύγκριση με την BMW M3 Competition Sedan με M xDrive.

Η νέα BMW M3 CS θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο της BMW που βρίσκεται στο Μόναχο από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα.

Διαβάστε ακόμα:

BMW 3.0 CSL (2023): «Φόρος τιμής» μισό αιώνα μετά

 

 

Tags: M3 CSΒΜW MεπιδόσειςΙΠΠΟΙΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ShareTweet

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Ποιοί Είμαστε
  • Διαφημιστείτε στο Motori
  • Eπικοινωνία
  • Όροι χρήσης
  • Cookies
  • Πολιτική
NEWSLETTER

© 2021 motori.gr | All rights reserved | Developed by D3 Solutions

No Result
View All Result
  • CARS
    • NEW MODELS
    • TEST DRIVE
    • AUTO NEWS
    • TRAVEL
    • SUPER CARS
    • CLASSIC CARS
    • MOTORSHOW
    • AUTOBEST
    • CAR OF THE YEAR
    • SAFETY TIPS
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • NEWS
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • GADGETS
  • MOTORSPORT
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • DAKAR
    • FORMULA – E
    • MOTO GP
    • ΑΓΩΝΕΣ
  • VIDEOS
  • ΤΙΜΕΣ
  • MAGAZINE
  • E-CARS