H ΒΜW M προσπαθεί να βρει τη χρυσή τομή στην εξέλιξη της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Μ3, ακόμα και στο ηχητικό επίπεδο.
Στόχος της είναι να μην απογοητεύσει τους petrolheads, δημιουργώντας ένα υψηλών επιδόσεων ηλεκτρικό μοντέλο εφάμιλλο του ονόματος Μ3. Προς το παρόν δε γνωρίζουμε την ημερομηνία που θα κάνει πρεμιέρα η νέα ηλεκτρική Μ3, καθώς ακόμα βρίσκεται στo στάδιο της ανάπτυξης και δοκιμάζεται στα χιόνια και στον πάγο, κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες φορώντας καμουφλάζ.
Θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse της BMW, ενώ θα διατίθεται παράλληλα με τη M3 που χρησιμοποίει θερμικό κινητήρα. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW M, Franciscus van Meel, αρχικά πειραματίστηκαν με μια πρωτότυπη ηλεκτρική Μ2, απόδοσης 1.000 ίππων, ωστόσο παρότι ήταν αρκετά δυναμική στην οδήγηση σε ευθεία, δεν παρείχε το ακριβή χειρισμό που απαιτούνταν.
Για το λόγο αυτό επιλέχτηκε μια ηλεκτρική i4 για να χτιστεί το υφιστάμενο πρωτότυπο όχημα των δοκιμών. Μέσα από το παρακάτω βίντεο η BMW Μ μας δίνει για πρώτη φορά την ευκαιρία να ακούσουμε τον τεχνητό ήχο που θα αναπαράγει η επερχόμενη ηλεκτρική M3.
Με νορμάλ οδήγηση ακούγεται ένας τυπικός ήχος θερμικού κινητήρα, αλλά όσο το δεξί πεντάλ βυθίζεται γίνεται εντονότερος, ενώ ακούγεσαι σαν μια μίξη ηλεκτροκινητήρα, θερμικού κινητήρα και jet. To μόνο σίγουρο είναι η ηλεκτρική Μ3 θα έχει ξεχωριστή ηχητική υπογραφή.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η ηλεκτρική Μ3 θα έχει στη φαρέτρα της τρεις ηλεκτροκινητήρες επιτρέποντας εξελιγμένο torque vectoring για βέλτιστη απόδοση, ενώ σε σύγκριση με το πρωτότυπο όχημα των δοκιμών η ισχύς θα «μειωθεί» περίπου στους 700 ίππους.