Μια ειδική έκθεση φιλοξενείται στο Audi Forum Neckarsulm, η οποία αφηγείται την ιστορία της μάρκας στην κατηγορία “C”.
Συνολικά 17 εκθέματα από οκτώ γενιές μοντέλων της κατηγορίας “C”, θα βρίσκονται στο Audi Forum Neckarsulm μέχρι και τις 30 Απριλίου, ενώ η είσοδος είναι δωρεάν για το κοινό. Σημείο αναφοράς αποτελεί το Audi 100 του 1968, το οποίο βρίσκεται στο δεύτερο όροφο της έκθεσης.

Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του ’60 όταν η Volkswagen απέκτησε την Auto Union GmbH (από τη συγχώνευση των Audi, Horch, DKW και Wanderer), ενώ της απαγόρευσε την ανάπτυξη νέων μοντέλων και της επέτρεπε να ασχοληθεί μόνο με τα υφιστάμενα. Μια εντολή που αποφάσισε να αγνοήσει ο Ludwig Kraus, Τεχνικός Διευθυντής της Auto Union εκείνη την εποχή. Στόχος του ήταν να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο της κατηγορίας “C”, καθώς πίστευε ότι αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος για να επιβιώσει ανεξάρτητη η Auto Union.

Το θάρρος του ανταμείφθηκε και έτσι πήρε την άδεια για τη μελέτη του Audi 100, το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1968 στο Ίνγκολσταντ, ενώ το 1970 μεταφέρθηκε στο Νεκαρσούλμ, ώστε να καλυφτεί η αυξημένη ζήτηση. Η πρώτη γενιά του Audi 100 σημείωσε 800.000 πωλήσεις, αριθμός που έφτασε τα 3,2 εκατομμύρια με τις επόμενες τρεις γενιές του.

Η επιτυχία του οφείλονταν στο μότο της Audi, το οποίο ήταν “Vorsprung durch Technik”, δηλαδή πρόοδος μέσω της τεχνολογίας. Το Audi 100 διακρίνονταν για τι πολυάριθμες καινοτομίες του, όπως το πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, τη βελτιστοποιημένη αεροδυναμική και τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του αναδείχτηκε δύο φορές «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και πέντε φορές κατέκτησε τον τίτλο «Χρυσό Τιμόνι».

Το 1994 διάδοχος του Audi 100 χρίστηκε το Α6, ενώ στις 4 Μαρτίου η γερμανική εταιρεία θα γράψει το πιο πρόσφατο κεφάλαιο στην κατηγορία, με την πρεμιέρα του νέου Audi A6 Avant.