Είστε εδώ

WRC

WRC: To "μεταπτυχιακό" R5

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πολύ χρώμα και συναγωνισμό προσφέρουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5, όπου συμμετέχουν πολλά ονόματα κορυφής όπως Όστμπεργκ, Καμιλί, Σαραζέν, Γκριάζιν, Μπονατό, αλλά και νέοι οδηγοί που το μέλλον τους διαγράφεται λαμπρό, όπως Σόλμπεργκ, Βέιμπυ.

Όλες σχεδόν οι εταιρίες έχουν κατασκευάσει στα αγωνιστικά τους τμήματα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, όπως η Ford το Fiesta, η Citroen το C3, η Hyundai το i20, η Volkswagen το Polo, η Skoda το Fabia, η Peugeot το 208, η Mitsubishi το Mirage. 

Tα αυτοκίνητα αυτά φέρουν μοτέρ 1.600 κ.εκ. turbo απόδοσης 280 ίππων περίπου με περιοριστή 32 χλστ. που συνδικάζεται με κιβώτιο σειριακό 5 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Δύο διαφορικά υπάρχουν, ένα στο μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω με τροχούς 15 ιντσών για χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές και 18 ιντσών για ασφάλτινες διαδρομές με ελάχιστο βάρος τα 1.230 κιλά.  

Τα αυτοκίνητα αυτά αποτελούν κατά κάποιον τρόπο «πεδίο» εξετάσεων, όπου τα πληρώματα με αντίπαλο τα χρονόμετρα αναδεικνύουν το ταλέντο τους και την ταχύτητά τους στα μάτια των «σκάουτερς», πριν πάρουν το διαβατήριο ως επίσημα μέλη των εργοστασιακών ομάδων με αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC.   

Δείτε λοιπόν μια σειρά από αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 που βλέπουμε πιο συχνά στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, όπως και στο ERC, καθώς σε αυτό το πρωτάθλημα απαγορεύονται να συμμετέχουν αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.