Είστε εδώ

WRC

TGR-E: Η νέα ονομασία της Toyota Gazoo Racing

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ήταν το 1979 όταν ο επιτυχημένος Σουηδός οδηγός ράλι Ούβε Άντερσον δημιουργούσε τη βάση του αγωνιστικού τμήματος της Τοyota, στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Κολωνία της Γερμανίας.

Αρχικά η ονομασία ήταν Andersson Motorsport GmbH και στη συνέχεια ως Toyota Team Europe (TTE) μέχρι το 1993 όταν έγινε πλήρως θυγατρική της Toyotaαλλάζοντας την επωνυμία σε TMG (Τoyota Motorsport GmbH) συνεχίζοντας να έχει έδρα την Κολωνία.

Αυτές τις μέρες έγινε και μια ακόμα αλλαγή στην ονομασία που πλέον το τμήμα ονομάζεται Toyota Gazoo Racing Europe (TGR-E).

Εκτός από τη δέσμευση της εταιρείας στο να συμμετέχει στο μαγικό κόσμο των αγώνων από την ίδρυσή της, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία επέκτεινε το φάσμα των εργασιών με την Gazoo Racing Company (GRC), καθώς η τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από τους αγώνες, βρήκε εφαρμογή στην ανάπτυξη sportαυτοκινήτων παραγωγής με τον κωδικό GR. Η αλλαγή στην ονομασία της εταιρείας αντικατοπτρίζει τη στενότερη σχέση της με την GRC.

Στο μέλλον, η TGR-E θα συνεχίσει να λειτουργεί ως κόμβος για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Toyota στην Ευρώπη, έχοντας πάντα στενή σχέση με την GRC, στην Κολωνία, όπου μέσα από εκεί θα «φεύγουν» οι κινητήρες για αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, World Endurance Championship (WEC) αλλά και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC), ενώ θα βρίσκεται και πίσω από την εξέλιξη της GR Supra GT4.
Στο πλαίσιο αλλαγής της ονομασίας, ο πρόεδρος της Toyota Motor Co. Άκιο Τογιόντα δήλωσε τα εξής:
«Η απόλυτη αποστολή στους αγώνες είναι όταν κερδίζεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η TGR-E πρέπει να είναι μια ομάδα επαγγελματιών που παράγει νικηφόρα έργα. Για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε, πρέπει να κάνουμε συνεχή βελτίωση, να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα και καλύτερα και καλύτερα, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις. Η ομάδα μας θα συνεχίσει να κάνει ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα εδώ στην Κολωνία έχοντας ένα και μόνο στόχο, να κερδίζει».

Το ανθρώπινο δυναμικό της TGR-E στην Κολωνία είναι γύρω στους 300 εργαζομένους. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.