Είστε εδώ

Test Drive

Opel Grandland X 1.2 Turbo : H συμβίωση συνεχίζεται…

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το καθημερινό μας αυτοκίνητο, είναι το Opel Grandland X 1.2 Turbo, στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr.

Πρόκειται για το πιο μεγάλο SUV στην οικογένεια της Opel.

To πιο άνετο, το πιο συμπαγές, με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Μεγάλος ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία των SUV και αν δεν έχεις ένα προϊόν που να «κοιτάει» τους αντιπάλους στα μάτια, δεν έχεις ελπίδες στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων.

Και το Grandland X είναι ένα καλό προσεγμένο αυτοκίνητο, που πέρα από τους χώρους παρέχει οδική συμπεριφορά η οποία βαθμολογείται με υψηλό βαθμό.

Είναι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, αλλά και τα 188 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, που δίνει στον οδηγό και στην παρέα του την ευκαιρία να βγάλουν «φλaς» και να στρίψουν στον πρώτο χωματόδρομο. Αυτός που οδηγεί-λόγω εποχής- σε κάποια απομακρυσμένη παραλία.

Μέχρι να «διαμαρτυρηθούν» οι μπροστινοί τροχοί, καθώς το λευκό με την μαύρη οροφή Grandland X φέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Του ταιριάζει η διχρωμία, όπως και οι ζάντες 18 ιντσών που «γεμίζουν» τους θόλους των φτερών.

Να θυμίσουμε και λίγο τις εξωτερικές διαστάσεις;

Αυτές σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.477 χλστ. Χ 1.856 χλστ. Χ 1.609 χλστ.

Όσο για το χώρο των αποσκευών; Στη διάθεση των 5 επιβατών 514 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη και στάνταρ τη ρεζέρβα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκίνητο SUV.

Στο εσωτερικό εκτός από την προσεγμένη ποιότητα, κυριαρχεί η οθόνη αφής 8 ιντσών με όλα τα συστήματα που φέρνουν χαμόγελα στα χείλη των φανατικών gadget-ακηδων (Bluetooth, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, συμβατό με Apple Car Play και Αndroid Αuto).

O κινητήρας που «φιλοξενείται» κάτω από το μπροστινό καπό είναι 3κύλινδρος 1.200 κ.εκ. turbo, απόδοσης 130 ίππων. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, με πολύ καλή αίσθηση του επιλογέα.

Αυτό είναι και το «κλειδί» για το πώς κινείται το αυτοκίνητο, κυρίως στις μικρές και μεσαίες στροφές.

Όσο για τη μεικτή κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται στα 8,7 λίτρα/100 χλμ. όπως αναγράφεται στο κομπιούτερ ταξιδιού. 

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 188 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 10,1 δευτ. ενώ για τις εκπομπές ρύπων, τα C02 κυμαίνονται στα 120 γρμ./χλμ.   

Εμείς εδώ στο στο motori.gr αλλά και στο businessenergy .gr. έχουμε ήδη ξεπεράσει τα 1.000 χλμ. κι η συμβίωση με το γερμανικό SUV της Opel συνεχίζεται.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.