Είστε εδώ

Test Drive

Mercedes A160: Στο πνεύμα της εποχής

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Kαι ποιο είναι το πνεύμα της εποχής; Να συνδυάζει οικονομία με gadget.

Και η πιο οικονομική έκδοση της A-Class, η Α160 μας κλείνει πονηρά το μάτι.

Έρχεται με κινητήρα βενζίνης 1.332 κ.εκ. με ισχύ 109 ίππων (130 γρ./χλμ. CO2) που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

Το όλο παιχνίδι «παίζεται» στο εσωτερικό όπου όλο σχεδόν το ταμπλό αποτελείται από «μία» οθόνη.

Είναι η στιγμή που η Mercedes μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο του συστήματος MBUX ή αλλιώς  Mercedes-Benz User Experience. Το νέο προηγμένο infotainment system-σύστημα ψυχαγωγίας- με όλες τις λειτουργίες να γίνονται είτε από τα χειριστήρια στο τιμόνι , είτε από τη βάση της κονσόλας.

Εδώ οι φίλοι των gadget μπορούν να περνούν με τις ώρες και ανακαλύπτουν λειτουργίες επί λειτουργιών, ενώ για όσους δεν είναι τόσο μυημένοι, η ανάγνωση του εγχειριδίου του κατασκευαστή είναι απαραίτητη.

Όμως είτε είστε μυημένοι στην ηλεκτρονική τεχνολογία και στα ψηφιακά συστήματα είτε όχι, το ταμπλό της A-Class είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό.

Ειδικά το βράδυ, που οι πληροφορίες αποκτούν διαφορετικά χρώματα.

Φυσικά δεν έχει μείνει πίσω η ποιότητα και το φροντισμένο εσωτερικό που συνεχίζει την παράδοση των γερμανικών αυτοκινήτων.

Επί της ουσίας αυτή η έκδοση της A-Class αποτελεί μια λύση για every day use, έχοντας μια μοντέρνα γραμμή -ειδικά το μπροστινό μέρος με τους μεγάλους προβολείς και τη μάσκα που φιλοξενεί το αστέρι.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι αυτό που ξεχωρίζει στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (τρία προγράμματα οδήγησης, sport, comfort, individual), με το σωστό «γρανάζωμα» του κιβωτίου να μην  αφήνει τον κινητήρα να «τεμπελιάζει».

Ευέλικτο στην πόλη, και εύκολο στο παρκάρισμα, αλλά δεν ξέρουμε γιατί, όταν βρισκόμαστε πίσω από την A-Class θυμόμαστε ότι κατά τη διάρκεια την εξέλιξης του μοντέλου σε διάστημα 4 χρόνων εκατοντάδες A-Class προπαραγωγής γεμάτες αισθητήρες κάλυψαν περισσότερα από 12 εκατομμύρια χλμ. οδηγώντας συνεχώς–δύο χειμώνες και δύο καλοκαίρια- αναλύοντας τα δεδομένα οδηγώντας σε 4 ηπείρους,- Ευρώπη, Αφρική, Ασία, Βόρειος Αμερική- διασχίζοντας 10 κράτη, Γερμανία, Φινλανδία, Γαλλία, Σουηδία, Ισπανία, Ιταλία, Ντουμπάι, ΗΠΑ, Κίνα, Νότια Αφρική.

Να επιστρέψουμε όμως στην Α160 και να αναφέρουμε ότι ο χώρος των αποσκευών φιλοξενεί 370 λίτρα, αντί ρεζέρβας υπάρχει κιτ(;) επισκευής και η μέση κατανάλωση που έγραψε το κομπιούτερ ήταν 9 λίτρα/100 χλμ.

Η τιμή της Mercedes A160 ξεκινάει στη χώρα μας από τα 22.125 ευρώ. Το λόγο έχουν τώρα οι φωτογραφίες και προσέξτε τις παραλλαγές και τις ενδείξεις του ταμπλό.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.